Kupno samej wkładki do spodenek

Data: 2010-10-19 14:26:52
Autor: piecia aka dracorp
Kupno samej wkładki do spodenek
Witam
Wiecie może gdzie mogę kupić same wkładki do spodni/spodenek kolarskich?
Mam stare spodnie Biemme na zimę i z chęci± bym wymienił w nich sam± wkładkę bo spodnie jeszcze s± dobre, tylko trochę przetarte.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-19 08:00:58
Autor: kruk
Kupno samej wkładki do spodenek
polecam bokserki z wkładk±, nic się nie przesuwa, dobrze przylegaj± -
ja używam Accent Corso. W lecie niektórym może być za ciepło ale na
zime s± super.
pozdrawiam

Data: 2010-10-19 16:11:55
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 19 Oct 2010 08:00:58 -0700, kruk napisał(a):

polecam bokserki z wkładk±, nic się nie przesuwa, dobrze przylegaj± - ja
używam Accent Corso. W lecie niektórym może być za ciepło ale na zime s±
super.
pozdrawiam

Też już nad tym my¶lałem, tym bardziej że mam jedne takie spodenki, prawie bokserki. Tylko muszę je zwężyć.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-19 19:23:34
Autor: chary
On Tue, 19 Oct 2010 16:11:55 +0000 (UTC), piecia aka dracorp wrote:

[...]

Czesc,

Ja w jednej z zimowych konfiguracji ubieram krotkie lycrowe z pampersem a
na to windstoperowe bez wkladki. --
pozdrawiam,
Marek Sosnowski
"Now I have a machine gun.
 Ho-Ho-HO"

Data: 2010-10-19 18:32:36
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 19 Oct 2010 19:23:34 +0100, chary napisał(a):

Ja w jednej z zimowych konfiguracji ubieram krotkie lycrowe z pampersem
a na to windstoperowe bez wkladki.
Czyli kupno samej wkładki raczej nie wchodzi w rachubę. Pozostanie wyprucie starej i zakładanie dodatkowej pary. Nie wiem czy nie będzie za ciasno. Ale za to może mniej będzie obcierało, bo swoje Biemme przerabiałem u krawcowej. Wszyłem dłuższy zamek.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-19 14:42:30
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-19, piecia aka dracorp wrote:
Witam
Wiecie może gdzie mogę kupić same wkładki do spodni/spodenek kolarskich?
Mam stare spodnie Biemme na zimę i z chęcią bym wymienił w nich samą wkładkę bo spodnie jeszcze są dobre, tylko trochę przetarte.

Jak chcesz, to odstąpię za darmo wkładkę wyprutą ze spodni 3/4 Accenta
(na wczesne lato była zdecydowanie za gorąca, na zimę będzie OK).

Tylko musisz poczekać do soboty/niedzieli, celem weryfikacji, czy ją
jeszcze mam, oraz zorganizować odbiór w Krakowie. ;)

Data: 2010-10-19 16:12:42
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:42:30 +0000, Jan Srzednicki napisał(a):

oraz zorganizować odbiór w Krakowie. ;)

Odpada, w sumie dawno nie byłem w Krakowie ale jako¶ się nic nie szykuje żeby tam jechać. --
piecia aka dracorp

Kupno samej wkładki do spodenek