Kupno skutera w celu utrzymania znizek OC, AC - ma to sens?

Data: 2019-09-23 16:30:38
Autor: abn140
Kupno skutera w celu utrzymania znizek OC, AC - ma to sens?
Piotr
auto na siebie mam od dwoch miesiecy. wczesniej roznie bywalo, oczywiscie motorower zawsze szedl.
bez problemu uznali znizki. motek jest w pzu, a aktualne w czyms innym. nie pamietam co.
cena za stare 2,0 hdi cos z 600 na rok.
wiec ten aspekt nadal dziala.
ciekawostka. 10 lat temu w rzeszy niemieckiej musialem miec na siebie 2,9 cdi.
przepisanie leasingu. oc moje, auto nadal firmy. wyslalismy papiery iczekamy na wycene.
3 000 e!!! trzy kola!!!
no ale w pl jest motorek.....
/procedury nie pamietam/ ale nagle sie zrobilo 700e...
koszty roczne obecnie oidp tego motorka to 70 pln?
no wiec u mnie sie oplaca...

Kupno skutera w celu utrzymania znizek OC, AC - ma to sens?