Kupno starego wozu bez dowodu rej ?

Data: 2011-09-14 10:32:01
Autor: PH
Kupno starego wozu bez dowodu rej ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j4o5c2$eh8$1news.onet.pl...
Czesc.

No i znowu mnie cos ugryzlo i jak zwykle musialem cos wynalesc.

Znalazlem od dziadka samochod. Stoi pod dachem juz 5 lat, ani kawalka rdzy. No ogolnie ok pasuje mi. Cene dogadalismy.

Ale w trakcie sie okazalo ze dowodu rejestracyjnego nima i jest mala szansa na odzyskanie go bo samochod byl zarejestrowany z tego co zrozumialem na byla zone owego pana.

No i... kurde da sie to znowu zarejestrowac ? Pojazd ma tablice stare bardzo stare czarne. Jego wiek jak i w sumie stan kwalifikuje to zeby postarac sie nawet o zolte tablice. Ow czlowiek ma jakies papiery jak ten samochod sprawadzal, jakas fahrkarte i cos tam jeszcze.

"byłą żonę" bo sie rozwiedli czy bo żona już nie żyje?

Kupno starego wozu bez dowodu rej ?