Kupno szosy za około 3-3.5 kzł, nowa czy używana ?

Data: 2010-10-23 10:47:26
Autor: Jan Górski
Kupno szosy za około 3-3.5 kzł, nowa czy używana ?
Chciałem kupić rower szosowy i zastanawiam się czy brać używany czy
nowy. Namierzyłem fajny rowerek używany 8 letni. Czy opłaca się go
kupować za około 3000 zł ?
Rama karbonowa, osprzęt Dura Ace, nie jestem w stanie ocenić śladów
użytkowania, bo jeszcze go nie widziałem na własne oczy.
Czy w przyszłości osprzęt mogę wymienić na "nowy" Dura Ace
systematycznie, czy nowy i stary Dura Ace będzie współpracował ?

Totalnie nie wiem jak to wygląda w rowerach szosowych, bo do tej pory
jeździłem  i serwisowałem tylko górala.

Data: 2010-10-24 09:57:17
Autor: kml
Jan Górski wrote:
Chciałem kupić rower szosowy i zastanawiam się czy brać używany czy
nowy. Namierzyłem fajny rowerek używany 8 letni. Czy opłaca się go
kupować za około 3000 zł ?

8 lat i 3k PLN? Ktoś na nim mistrzostwo zdobył jakieś? Pilnuj rynku, za chwilę zaczną się przeceny na rowery.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-24 14:44:38
Autor: Wojtas
W dniu 2010-10-23 19:47, Jan Górski pisze:

Chciałem kupić rower szosowy i zastanawiam się czy brać używany czy
nowy. Namierzyłem fajny rowerek używany 8 letni. Czy opłaca się go
kupować za około 3000 zł ?

Co? 8 lat i tyle kosztuje? Daruj sobie.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2010-10-25 08:26:47
Autor: bans
[...]

Też jestem laikiem, też celowałem w używke, ale odpuściłem i zbieram kasę na nowy.

Kumpel szosowiec mi powiedział: "Odpuść używany, z reguły na rowerach z lepszym osprzętem jeździli ludzie z poważnym podejściem do kolarstwa, a więc trzeba liczyć się z tym, że rower będzie zarżnięty i czeka cię walka z luzami, skrzypieniem i trzaskami. Poza tym - Tiagra, a nawet Sora to nie jest wcale zły osprzęt, więc nie napalaj się na 105, Ultegry i inne..."

--
bans

Kupno szosy za około 3-3.5 kzł, nowa czy używana ?