Kupno telefonu :)

Data: 2018-07-06 17:24:03
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Mam zamiar kupić Xiaomi M1 na Aliexpresie za jedyne 615 zł. A teraz
wytłumaczcie mi dlaczego to jest głupi pomysł :)
(Żeby nie było że nie wiem do czego - on ma służyć do dzwonienia i
gadania i zasadniczo do niczego więcej)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-06 19:11:51
Autor: Trybun
Kupno telefonu :)
[...]

Niedawno wnikliwie studiowałem oferty telefonów, ale jakoś tej nazwy nie kojarzę, co to za telefon?

A głupi pomysł? - już samo kupowanie smartfona do samych rozmów nie jest mądrym pomysłem.

Data: 2018-07-06 19:53:30
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Fri, 6 Jul 2018 19:11:51 +0200, Trybun napisał(a):

Niedawno wnikliwie studiowałem oferty telefonów, ale jakoś tej nazwy nie kojarzę, co to za telefon?
Chyba zbyt skróciłem nazwę. Powinno być MIA1:
https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-xiaomi-mia1.html?spm=a2g17.search0104.0.0.438b3b53vxqos6&initiative_id=AS_20180706095048&site=pol&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&SearchText=xiaomi+mia1

A głupi pomysł? - już samo kupowanie smartfona do samych rozmów nie jest mądrym pomysłem.
No wiesz, parę razy w roku trzeba obejrzeć jakąś www albo zrobić fotkę.
Ale to naprawdę margines. No i skoro nie smartfon to co?

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-07 10:13:56
Autor: Trybun
Kupno telefonu :)
[...]

Ten to był nawet jednym z faworytów do zakupu. Dość dobre parametry i serwis rzecz na pewno warta rozwagi, zwłaszcza za 600zł z ogonkiem, w moim wydaniu miał kosztować ponad 900zł.

[...]

Normalny telefon, z klapką - wkładasz do kieszeni, nic nie czujesz, wyciągasz po tygodniu w celu doładowania baterii. www nie obejrzysz, ale fotkę pstrykniesz.

Data: 2018-07-06 20:55:41
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Fri, 6 Jul 2018 19:11:51 +0200, Trybun napisał(a):

A głupi pomysł? - już samo kupowanie smartfona do samych rozmów nie jest mądrym pomysłem.

Hmmm, a może coś takiego? tanie jest...:
https://allegro.pl/smartfon-kruger-matz-flow-5-dual-sim-16gb-lte-i6849423091.html?reco_id=562e9b59-814d-11e8-90fd-246e9680da28
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-06 21:50:53
Autor: jerzu.xyz
Kupno telefonu :)
On Fri, 6 Jul 2018 20:55:41 +0200, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
wrote:

Hmmm, a może coś takiego? tanie jest...:

Bier Xiaomi. #xiaomilepsze ;)

A tak na poważnie - unikałbym wszystkiego co jest na procku MTK
(MediaTek). Ten K&M jest właśnie na MTK, a Xiaomi na Snpdragonie co
IMHO jest sporą zaletą.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-07-06 22:18:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kupno telefonu :)

<jerzu.xyz@irc.pl> kshvjd52ebgemf9pmjopitgcjbsivnt27t@4ax.com

A tak na poważnie - unikałbym wszystkiego co jest na procku MTK
(MediaTek). Ten K&M jest właśnie na MTK, a Xiaomi na Snpdragonie co
IMHO jest sporą zaletą.

Czym góruje Q nad MT?

-=-

"Jacek Maciejewski" djf8g6ozunpu$.12lt95rruxw8r$.dlg@40tude.net

No wiesz, parę razy w roku trzeba obejrzeć jakąś www albo zrobić fotkę.

IMO kosztowne przeglądanie.

Ale to naprawdę margines. No i skoro nie smartfon to co?

Coś, co dobrze sprawuje się w roli telefonu.
Smartfon to coś do wszystkiego -- zatem i do niczego. ;)
Dedykowane gadaniu urządzenie może być o niebo lepsze niż smartfon.
Przede wszystkim sam telefon może być maluteńki i mieć doskonałe
audioparametry: odszumianie, czułość mikrofonu, autoregulacje...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-07-06 22:42:50
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Fri, 6 Jul 2018 22:18:33 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Coś, co dobrze sprawuje się w roli telefonu.

No propozycję jakąś poproszę :) --
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-07 10:15:15
Autor: Trybun
Kupno telefonu :)
[...]

Zbiera fatalne recenzje.. W ogóle unikałbym tzw polskich firm w tej branży. Ciekawostka - jako jedyne z nielicznych na rynku oferują niecałkowicie spolszczonego Andka.."polskie firmy", q*a mać.

Data: 2018-07-07 10:56:29
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Sat, 7 Jul 2018 10:15:15 +0200, Trybun napisał(a):

Zbiera fatalne recenzje.. W ogóle unikałbym tzw polskich firm w tej branży. Ciekawostka - jako jedyne z nielicznych na rynku oferują niecałkowicie spolszczonego Andka.."polskie firmy", q*a mać.

A co mu zarzucają? Daj ewentualnie linka do tych recenzji.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-06 22:04:57
Autor: ToMasz
Kupno telefonu :)
[...]

bo możesz w Polsce kupić s2 który jest bardzo podobny

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8776&idPhone2=9185

za 649zł z polską gwarancjią i 23%vat
https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-s2-grey-32gb-dual-sim-polska-dystrybucja-p1241084

ToMasz

Data: 2018-07-06 22:33:18
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Fri, 6 Jul 2018 22:04:57 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

No, jest to propozycja godna uwagi.  Na aliexpres nawet jakieś 600 zł.
Co ciekawe, mimo ogólnie lepszych parametrów, ma mniejszą rozdzielczość
ekranu od MIA1. No i oba Xiaomi mają niewymienialne baterie. Może jednak
tym się nie powinienem martwić, zanim bateria się skończy reszta aparatu
się przedawni technicznie :) A może majsterklepki opracują metodę
wymiany...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-06 22:52:59
Autor: ToMasz
Kupno telefonu :)
[...]

i w niczym to nie przeszkadza, chyba że przerobisz go na ekran VR
No i oba Xiaomi mają niewymienialne baterie.
inaczej. nie wymienialne bez rozebrania telefonu. czyli baterie i narzędzia kupisz, wymienisz
Może jednak
tym się nie powinienem martwić, zanim bateria się skończy reszta aparatu
się przedawni technicznie :) A może majsterklepki opracują metodę
wymiany...
jedno i drugie ma szanse nastąpić. jak chcesz większa baterie to celuj w redmi note 4, albo redmi note 5. jak chesz malutki telefon, kup używanego "mi5" bez dodatków w nazwie. 129 gramów. Ogólnie xiaomi ostatnio są dobre, trwałe, tanie.... modne. To ostatnie zaczyna mnie uwierać, ale... smolić to.
ToMasz

PS mają inne gniazda ładowania i aparaty foto

Data: 2018-07-07 10:59:15
Autor: radekp@konto.pl
Kupno telefonu :)
Fri, 6 Jul 2018 17:24:03 +0200, w <n7ed38z0ngso.19qalmpkn1sk8.dlg@40tude.net>,
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(-a):

[...]

Jak tylko do tego, to po co Ci taka krowa?
Na stałe mam 3,5", gdy próbowałem w kieszeń wcisnąć 5-5,5" to chyba miałbym
upośledzone chodzenie.

Data: 2018-07-07 11:35:34
Autor: Jacek Maciejewski
Kupno telefonu :)
Dnia Sat, 07 Jul 2018 10:59:15 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Jak tylko do tego, to po co Ci taka krowa?
Na stałe mam 3,5", gdy próbowałem w kieszeń wcisnąć 5-5,5" to chyba miałbym
upośledzone chodzenie.

To dla kobiety, one noszą te dachówki w torebce :) A poza tym kupiłbym z
chęcią mniejszy tylko że jest potrzebny ekran dotykowy i "myźgana" lista
kontaktów. A takie coś IMO tylko w smartfonach. Co to jest ten twój
3,5-calowiec?
--
Jacek
I hate haters.