Kupno udziałów w spadku

Data: 2018-06-01 00:12:58
Autor: Kris
Kupno udziałów w spadku
Sytuacja taka:
Zmarł spadkodawca, Spadek to nieruchomość
Jest kilku spadkobierców
Dwie z niech maja udziały w spadku po 12,5%
Chcą mi te udziały odsprzedać/przekazać "po kosztach" czyli ja mam pokryć wszelkie opłaty notarialne podatki itp
Jak to najprościej przeprowadzić?
Jakich podatków można się tu spodziewać

Data: 2018-06-01 19:48:26
Autor: Robert Tomasik
Kupno udziałów w spadku
W dniu 01-06-18 o 09:12, Kris pisze:
[...]

12,5 % Udziału w spadku w żaden sposób nie przekłada się w taki sam
udział w prawie do nieruchomości.

Data: 2018-06-01 10:53:02
Autor: Kris
Kupno udziałów w spadku
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 19:48:48 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
> Jak to najprościej przeprowadzić?
> Jakich podatków można się tu spodziewać
> 12,5 % Udziału w spadku w żaden sposób nie przekłada się w taki sam

Może nieprecyzyjnie naisałem
Chce uzyskać(kupno/darowizna) łącznie 25/100 udziałów w nieruchomosci

Kupno udziałów w spadku