Kupno udziału w spadku a US

Data: 2018-08-22 01:04:31
Autor: Kris
Kupno udziału w spadku a US
Kupuje udziały w spadku
Kupuje je za symboliczne 1000zł
Faktyczna wartość tego udziału na dzisiaj trudna jest do ustalenia.
Notariusz przy podpisaniu aktu notarialnego pobierze podatek do US-1% bodajże
US ma 5 lat na zweryfikowanie tego i ew naliczenie dopłaty
Czy po podpisaniu aktu notarialnego mogę iść do US żeby mi naliczyli właściwy wg nich podatek(jeśli będzie wyższy od tego pobranego przez notariusza to dopłacę różnicę) i uzyskać potwierdzenie że wszystko jest już opłacone. I mieć 100% pewność(potwierdzoną stosownym kwitem z US) że w ciągu 5 lat US czegoś tam nie doliczy

Kupno udziału w spadku a US