Kupno udziału w spadku czy udziału w nieruchomości

Data: 2018-10-11 05:38:53
Autor: Kris
Kupno udziału w spadku czy udziału w nieruchomości
W uproszczeniu- Spadek to nieruchomość(działka zabudowana budynkiem mieszkalnym i gospodarczymi Działu spadku nie było
Spadkobiercami jest 8 osób każda z nich ma 1/udziału w spadku
Dwie z tych osób cha mi swoje udziały sprzedać
I teraz:
Z te go co się zorientowałem to mogą mi:
-sprzedać udział w nieruchomości wchodzącej w skład spadku, w tym przypadku są ponoć ograniczenia potencjalnie wynikające z art. 1036 k.c.
- sprzedać udział w spadku, tu ograniczeń nie ma (art. 1051 k.c.) Którą wersje powinniśmy wybrać?

Kupno udziału w spadku czy udziału w nieruchomości