Kupno używańca - how to...

Data: 2009-03-12 19:51:12
Autor: Tomek
Kupno używańca - how to...
Po pierwsze - jak/skąd/za ile można zorganizowac sobie kogoś, kto się zna na samochodach na tyle, żeby po uruchomieniu silnika, opukaniu obstukaniu powiedział mi, co ten konkretny jest wart. Jak się to zwykle robi, przy założeniu, że wśród znajomych takiej osoby nie mam? Można się umówić z mechanikiem z serwisu i mu zapłacić (ile?) za taką wycieczkę do komisu?

Najlepiej pojechac na 2 razy. Najpierw jedziesz z kolegą, unikniesz zafascynowania a kolega oceni auto chłodniej niz ty, nawet nie musi się na tym znać. Po oględzinach i wypróbowaniu auta pytasz o mozliwośc sprawdzenia w warsztacie. Jeżeli się zgodzi dziękujesz i wracasz do domu. W domu na chłodno oceń realną wartość samochodu, jeżeli masz kilka do wyboru to wybierz najbardziej obiecujący i sprawdź na jakiejkolwiek stacji kontroli

Tomek

Kupno używańca - how to...