Kupno uzywanego samochodu na firme

Data: 2009-09-08 16:34:58
Autor: schellenberg
Kupno uzywanego samochodu na firme
Witam

Mam zamiar zakupic uzywany samochod na firme. Prowadze dzialalnosc
gosp. Jestem Vatowcem.

Osoba, od ktorej zamierzam zakupic ten samochod rowniez porwadzi firme
i jest platnikiem VAT.
Samochod jest osobowy, sprzedajacy wprowadzil go do ewidencji srodkow
trwalych (zapewne odpisujac 60% ale nie wiecej niz 6000,00 VAT'u).
Sprzedajacy jak sam napisal - wystawi mi fakture VAT. Dodam jeszcze,
ze samochod w firmie sprzedawcy byl uzytkowany dluzej niz pol roku.
I teraz mam pytanie. Czy sprzedajacy moze mi wystawic z pelnym VATem
22% czy tylko z VAT'em zw ?

Pozdrav
--
Krzysiek

Data: 2009-09-09 08:43:16
Autor: Mirek Ziólek
Kupno uzywanego samochodu na firme

Uzytkownik "schellenberg" <schellenberg@o2.pl> napisal w wiadomosci news:376e807f-620e-499e-b56b-c763b7412203z30g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

IMHO
Jesli poprzedni wlasiciel kupil samochod z pelnym VAT-em i odliczyl caly 22% VAT, wystawic powinien fakture z pelnym vatem.
Jesli odliczyl 60% VAT-u ale nie wiecej niz 6 tys zl to powinien wystawic ZW.

Pozdr
Mirek

Kupno uzywanego samochodu na firme