Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.

Data: 2009-05-17 12:34:14
Autor: =Marcos=
Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.
I teraz moje pytanie - ilu letni samochód warto kupić by jeszcze dawał gwarancję niezdezelowanych częsci i bezpiecznego poruszania się nim przez kolejne 2-3 lata, a jednoczesnie pewnie spadek jego wartości nie bedzie postępował już tak szybko jak auta nowego?

U znajomych w nowych samochodach z półki 80-100k odpadały koła, psuły się komputery, siadały skrzynie biegów w ciągu pierwszych 1-2 lat pracy. Wniosek: nawet w nowym nie ma gwarancji niezdezelowanych części i bezpiecznego poruszania się. Poza tym słyszałem historyjki z pracy w fabryce BMW. W co którymś tam samochodzie żeby nadążyć za taśmą czasem jakaś część jest montowana "na słowo honoru", np. po zjechaniu gwintu itp...

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.