Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.

Data: 2009-05-18 13:21:13
Autor: bratPit[pr]
Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.
Jestem na kupnie samochodu i jakkolwiek dotychczas kupowalem zazwyczaj auta nowe, tak dochodze do wniosku, że na pewnym poziomie cenowym 80-100K + (cena wynika z oczekiwanych parametrów auta a nie ze snobizmu :)) być może zamiast kupować samochód nowy, warto zainteresowac sie używanym 1-3 letnim (przykładowo). W pierwszych latach bowiem samochód wszak traci najwięcej na wartości, a niekoniecznie musi stracić na jakości (wiem, to zalezy od kierowcy, ale pewne kryterium jest statystycznie powtarzalne).

u nas praktycznie nie ma rynku młodych aut używanych,
moi rodzice stoją przed podobnym dylematem jak Ty i właściwie jedyną alternatywą dla auta nowego może być demo od dealera, poza tym na stronach importerów są oferty samochodów używanych, z tym że na stronach BMW PL na przykład używanych aut serii 3 to np 80-90kzł za auto 2-3 letnie więc okazyjne to one nie są, podobnie Audi, oczywiście zależy co Cię interesuje, możesz zerknąć także na strony Hondy, Toyoty czy Volvo,
brat

Data: 2009-05-18 13:58:10
Autor: Kuba

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gurgbd$sc$1inews.gazeta.pl...
[...]

O widzisz, o czymś takim własnie dumam, ale jak czytam Wasze opinie to istotnie chyba dtylko wersja demonstracyjna lub jakiś niewiarygodny fuks...

Pozdrowienia

Data: 2009-05-19 18:23:36
Autor: radxcell
*bratPit[pr]* wrote in <news:gurgbd$sc$1inews.gazeta.pl>:
importerów są oferty samochodów używanych, z tym że na stronach BMW PL na
przykład używanych aut serii 3 to np 80-90kzł za auto 2-3 letnie

no bez przesady. 80 za 3-latka, ktory nowy kosztuje 200, to jest bardzo dobra
cena. o ile nie zlapiesz sie na pulapke porownywania do cen "allegrowych". to sa
ceny za towar niepelnowartosciowy.

pozdr, rdx

Data: 2009-05-20 08:48:33
Autor: bratPit[pr]
[...]

ok, masz rację, nieprecyzyjnie się wyraziłem, wiem ile kosztują różne pakiety w ekskluzywnych markach, mają co najmniej jedno zero wiecej niż w oplach czy VW, chodziło mi o samo porównanie z ceną nowego auta innej marki, jeżeli ktoś poluje tylko na BMW to taka cena wydaje się interesująca,

o ile nie zlapiesz sie na pulapke porownywania do cen "allegrowych". to sa
ceny za towar niepelnowartosciowy.

oczywiście, dlatego allegro nawet nie porównuję, kupno dobrego samochodu z ogłoszeń graniczy z cudem,
brat

Kupno używanego samochodu - wiek auta a utrata war tości, pomóżcie.