Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Data: 2010-02-19 10:13:54
Autor: Michał
Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
Jakie są inne opcje? Takie salony przyjmą przelew z Polski? A może wyjąć z
bankomatu? mBank ma darmowe bankomaty za granicą, ale nie wiem, jak to w
praktyce wygląda - ile mi bankomat wypłaci i czy dam radę tyle wyjąć w
jeden dzień - nie ma jakichś ograniczeń? Najchętniej bym zrobił przelew z
polskiego rachunku na rachunek komisu i tyle. Czy ktoś ma jakieś
doświadczenia z takim kupowaniem samochodu?
hej, jeśli chodzi o mbank, to możesz telefonicznie zwiększyć limit wypłaty z bankomatu, także jesli nie w jednym, to w kilku wypłacisz, tyle że prowizja będzie spora.
Proponuję na czas transakcji założyć konto w banku gdzie masz wypłaty za granicą za free, zdaje się ze alior takie ma, ew.
wbk ale nie jestem pewny. Co do przelewu, to też nie sądzę, żeby był problem - możesz poszukać, bo np. jak byłem w irlandii, był bank, który był współwłaścicielem, czy włascicielem wbk i z niego i w drugą stronę przelewy euro były raz że gratis, to jakoś szybciej, bo normalnie idzie 2-3 dni przelew zagraniczny.
pozdrawiam
michal

Pozdrawiam
Michał Trych

Data: 2010-02-19 11:33:10
Autor: MadMan
Dnia Fri, 19 Feb 2010 10:13:54 +0100, Michał napisał(a):

hej, jeśli chodzi o mbank, to możesz telefonicznie zwiększyć limit wypłaty z bankomatu, także jesli nie w jednym, to w kilku wypłacisz, tyle że prowizja będzie spora.

Hm, kilka * 0 zł to ile będzie? :)
Inna sprawa że przewalutowanie w mBanku z tego co wiem jest średnio
korzystne. No i dzienny limit 30.000 zł może nieco wadzić. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-19 12:27:55
Autor: Maverick
MadMan pisze:
[...]

Wlasnie o te przewalutowania chodzi - co z tego ze nie placisz za wyplate, jak odbierajac >100 euro dostajesz po tylku na kursie wiecej niz srednia rynkowa.

BTW Polbank mial zawsze najlepsza opinie w tej kwestii - tj najlepiej rozliczane kursy - zadzwon i dowiedz sie jak jest dzisiaj (po jakim kursie licza) - czasem byl on rowny kursowi NBP :)

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?