Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Data: 2010-02-19 11:10:07
Autor: Grzegorz Prędki
Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Jakie są inne opcje? Takie salony przyjmą przelew z Polski? A może wyjąć z
bankomatu? mBank ma darmowe bankomaty za granicą, ale nie wiem, jak to w
praktyce wygląda - ile mi bankomat wypłaci i czy dam radę tyle wyjąć w
jeden dzień - nie ma jakichś ograniczeń? Najchętniej bym zrobił przelew z
polskiego rachunku na rachunek komisu i tyle. Czy ktoś ma jakieś
doświadczenia z takim kupowaniem samochodu?

Wuslij komus z swojej rodziny ktora tam mieszka pieniadze przelewem. W dniu zakupu auta jedziecie do banku, wybieracie kase i placicie.

Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?