Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Data: 2010-02-19 22:56:06
Autor: Przemek V
Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Użytkownik "Macios" <macios_78@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dgqj6ku9qu17$.12202lqz24f7o.dlg40tude.net...

W Citi jak masz subkonto w euro to wyjeżdżając możesz wydać dyspozycję, że teraz twoja karta debetowa ma być podłączona do tego subkonta czyli na przewalutowaniach nie tracisz tylko na ew. prowizjach od wypłat. Jak masz Citigold to prowizji i tak nie ma.

Jak kupowałem Ferrari w UK to płaciłem osobie fizycznej przelewem po oględzinach  i przez 4 dni nie miałem ani kasy na koncie ani Ferrari w garażu... Opinię o tym czy można mu zaufać wyrobiłem sobie na bazie pierwszego spotkania podczas oględzin u niego w domu oraz jego postach na forach i guglu. Do tej pory się przyjaźnimy i raz na rok / dwa lata spotykamy tyle, że on już ma trzecią Ferrarkę od tamtego czasu.

Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?