Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Data: 2010-02-20 01:02:04
Autor: P_ablo
Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
Użytkownik "Macios" <macios_78@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dgqj6ku9qu17$.12202lqz24f7o.dlg40tude.net...

Jedyna moja wątpliwość, to jak przetransportować pieniądze. Kiedyś kupiłem
w DE auto dla żony, ale kosztowało 3000EUR i wziąłem tyle w kieszeni. ;)
Teraz budżet przewiduje kilkanaście tys. EUR i jakoś nie mam ochoty tyle
wozić przy sobie samolotem, a potem chodzić z tym po ulicy w Niemczech.
Przyzwyczajony jestem do obrotu bezgotówkowego i jeśli posiadam przy sobie
więcej niż 1000zł w gotówce, to czuję się niekomfortowo. :)
Jakie są inne opcje? Takie salony przyjmą przelew z Polski? A może wyjąć z
bankomatu? mBank ma darmowe bankomaty za granicą, ale nie wiem, jak to w
praktyce wygląda - ile mi bankomat wypłaci i czy dam radę tyle wyjąć w
jeden dzień - nie ma jakichś ograniczeń? Najchętniej bym zrobił przelew z
polskiego rachunku na rachunek komisu i tyle. Czy ktoś ma jakieś
doświadczenia z takim kupowaniem samochodu?

Pacz Pan... a ja sie czuje nieswojo kiedy nie mam tysiaca w portfelu... Szczegolnie kiedy jakis terminal nie chce czytac mojej karty!

Kurs bedzie dupowaty - przy kilkunastu tys eur mozesz byc w plecy nawet i tys zl...
Euro w 500 zmiescisz w portfelu... tylko to nieswoje uczucie kiedy wychodzisz z kantoru a ktos przed nim rozmawia prze komorke ;) Najkorzystniej wymienic w kantorze na granicy, ale jesli planujesz leciec, to znajdz najtanszy kantor w miescie i po sprawie.

Na przelwewy z PL wszyscy krzywo patrza a taki przelew potrafi i 3 dni robocze isc. Nikt nie da samochodu dopoki nie zobaczy pieniedzy na koncie.
A jesli nie chcesz stracic na bankowym kursie, to i tak czeka Ciebie zakup w kantorze i wplata na konto walutowe - jak nie patrzec - dupa z tylu!

Zaplac PayPalem  ;) moze nie zblokuja platnosci na 180 dni...

--
Picasso

Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?