Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?

Data: 2010-02-20 10:36:41
Autor: krzyss
Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
Macios pisze:
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi w wątku o kupieniu nowego vs używanego do
dużych przebiegów. Po namyśle postanowiłem dać jeszcze jedną szansę
używkom. Tym razem plan obejmuje sprowadzenie (samodzielne, mam tam
rodzinę) z Niemiec 2-4 letniego samochodu kupionego w komisie
przysalonowym. To wg rodziny najpewniejsze źródło, zdarzają sie tam
naprawdę bardzo dobre samochody, tylko ceny są adekwatne. Ale mam takie
założenie, żeby tym razem wydać relatywnie dużo na używkę i potem najwyżej
serwisować ją u droższych mechaników, którzy (naiwnie zakładając) będą to
robić szybciej i lepiej. Ot, taki mój naiwny plan, ale wydaje mi się, że
zanim wejdę w kupowanie nowego w salonie, to muszę przetestować takie
rozwiązanie. :)

Cieszy mnie ze postanowiles zrobic jak mowilem, mam nadzieje ze znajdziesz fajne auto jakie sobie wymysliles i bedzie bezawaryjne.

CO do placenia, zakladasz w PL konto w EUR i wplacasz tam ta kase, jak znajdziesz auto robisz przelew do DE idzie 1-3dni i odbierasz auto.
Kase na konto wplacisz sobie po zakupie EURO w najlepszym kantorze.
Przy 15-20k euro roznica 2-5gr to juz sie robi pokazna sumka :)
Przelew kosztuje 20-40zl wiec spoko

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-20 18:02:03
Autor: P_ablo
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b7fad2d$1news.home.net.pl...

Przelew kosztuje 20-40zl wiec spoko

W ktorym banku?
To jest calkowity koszt przelewu - beneficjent nie ma zadnych kosztow?

--
Picasso

Data: 2010-02-21 11:17:21
Autor: krzyss
P_ablo pisze:

W ktorym banku?
To jest calkowity koszt przelewu - beneficjent nie ma zadnych kosztow?

Multibank 20 zl + 5zl swift + ewentualne koszzty bankow posredniczacych 5-15zl

--
**** krzyss vel Qkill ****

Data: 2010-02-21 13:04:49
Autor: P_ablo
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b810835news.home.net.pl...

Multibank 20 zl + 5zl swift + ewentualne koszzty bankow posredniczacych 5-15zl

Zwykly przelew kosztuje 0,35 procenta kwoty, max 200 zl... chyba, ze piszesz o przelewie w systemie SEPA a ten jest obarczony pewnymi ograniczeniami...

--
Picasso

Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?