Kupno w Niemczech - jak?

Data: 2010-12-11 06:32:21
Autor: kolo
Kupno w Niemczech - jak?
Czy kupując w Niemczech samochód muszę tam chodzić po jakichś urzędach czy tylko daję sprzedającemu pieniądze, podpisuję umowę i resztę formalności załatwiam w Polsce?

Data: 2010-12-11 10:06:28
Autor: Irokez
Kupno w Niemczech - jak?
Użytkownik "kolo" <kolo@ko.lo> napisał w wiadomości news:idv2cv$8m0$1news.dialog.net.pl...
Czy kupując w Niemczech samochód muszę tam chodzić po jakichś urzędach czy tylko daję sprzedającemu pieniądze, podpisuję umowę i resztę formalności załatwiam w Polsce?

Wyrejestrowany czy nie?
Przyjeżdzasz na kołach czy lawecie?

--
Irokez

Data: 2010-12-12 17:56:47
Autor: kolo
Kupno w Niemczech - jak?

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:idveun$cmm$1news.onet.pl...
[...]

interesuje mnie samochód sprawny, więc przyjedzie na kołach. a czy wyrejestrowany to nie wiem co znajdę.

Kupno w Niemczech - jak?