Kupon rabatowy do oddania

Data: 2015-03-23 15:35:10
Autor: Gof
Kupon rabatowy do oddania
Hej,

Mam kupon rabatowy na zakupy w x-kom.pl (akcesoria komputerowe) - zniżka 20zł za zakupy powyżej 100zł. Nie wykorzystam tego a szkoda, żeby się zmarnowało (kupon jest ważny do końca marca), więc jak ktoś chce, to mogę podesłać numer kuponu na priv.

Żeby nie było że spam - nie mam z tym sklepem nic wspólnego oprócz tego, że robiłem tam zakupy i dostałem kupon.

Pozdr.

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Kupon rabatowy do oddania