Kupować kartą w USD czy PLN?

Data: 2017-05-22 15:48:40
Autor: J.F.
Kupować kartą w USD czy PLN?
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup
Jak myślicie, opłaca się bardziej kupować kartą w USD czy PLN?
Karta to KK Getinu.
W sklepie mam wybór 1USD = 3,85zł na dziś.

Ale jak - masz dwie karty w Getinie, czy karta jedna, PLN, a sklep oferuje opcje zakupu w USD i PLN ?

Getinu nie znam, ale jak znam zycie, to prowizja za przewalutowanie bedzie spora, i przy dzisiejszym kursie NBP 3.75, po przewalutowaniu przez bank wyjdzie drozej niz 3.85.

J.

Data: 2017-05-22 15:57:19
Autor: radekp@konto.pl
Kupować kartą w USD czy PLN?
Mon, 22 May 2017 15:48:40 +0200, w
<5922ec3a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
>W sklepie mam wybór 1USD = 3,85zł na dziś.

Ale jak - masz dwie karty w Getinie, czy karta jedna, PLN, a sklep oferuje opcje zakupu w USD i PLN ?

Sprecyzuję: KK mam jedną (PLN). Ale w sklepie mogę wybrać jaką walutą mają
obciążyć kartę (kurs mają jak wyżej).

Data: 2017-05-22 16:02:33
Autor: ąćęłńóśźż
Kupować kartą w USD czy PLN?
A wolisz dać zarobić dolara swojemu, czy obcemu?

-- -- -