Kupować laptopa teraz czy czekać?

Data: 2009-11-29 19:13:38
Autor: Piotrek
Kupować laptopa teraz czy czekać?
Swojej ceny w tej chwili, pozostaje pytanie czy kupować teraz, czy może jednak warto poczekać do końca grudnia/pocz±tku stycznia? Ceny spadn± czy nie ma na co czekać?

tego nigdy nie wiadomo :)
nie dawno kupowalem notebooka i sprzedawca mowil ze przed swietami ceny ida w gore, ale czy po swietach spadna to nie wiadomo :)
ja bym nie czekal jak ci zalezy, moj byl troche tanszy a poszedl w gore o okolo 100 zl, wiec nie wiem czy jest sens czekac ponad 2 mies zeby ew. oszczedzic przykladowo 100 zl.

pytanie jak bardzo ci zalezy na tym notebooku :) ale jakis drastycznych roznic cenowych bym sie nie spodziewal.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-29 22:51:41
Autor: ±ćęłń󶿼
Kupować laptopa teraz czy czekać?
Jedno jest pewne - z kwartału na kwartał technika idzie naprzód.
Ale co kto lubi.
JaC

-- -- -

tego nigdy nie wiadomo

Data: 2009-11-29 23:08:20
Autor: jerzu
On Sun, 29 Nov 2009 22:51:41 +0100, ±ćęłń󶿼 <usun_to@wp.eu> wrote:

Jedno jest pewne - z kwartału na kwartał technika idzie naprzód.
Ale co kto lubi.

Na tej zasadzie to można nigdy komputera nie kupić, w końcu za kwartał
będzie co¶ lepszego.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-30 22:18:33
Autor: Piotrek
Kupować laptopa teraz czy czekać?
Na tej zasadzie to można nigdy komputera nie kupić, w końcu za kwartał
będzie co¶ lepszego.

daruj sobie tlumaczenie nawet najprostrzej rzeczy komus kto jest za glupi zeby poprawnie odpisywac na grupach dyskusyjnych :)

i nie wyciagaj go z laski swojej z KFa :)

oczywiscie zgadzam sie z tym co napisales, jest to oczywiste dla kazdego srednio rozgarnietego czlowieka ale jak widac sa wyjatki :P

--
pzdr
piotrek

Kupować laptopa teraz czy czekać?