Kupować teraz samochód ?

Data: 2009-02-23 09:12:08
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
Proszę doradźcie !!

Mam samochód
grande punto 3d energy 2006 rok

tak sie składa ze powiekszyła mi się rodzinka i 3 drzwi to za mało
zastanawiam się wiec nad zmianą samochodu

Proszę o radę czy pomęczyć sie i poczekać na "lepsze" promocje, fabryki padają będą szukać klientów za wszelką cenę

czy
raczej nie bedzie juz lepiej, euro w górę, polskiego auta nie chce wiec moze być już tylko drożej.

interesuje mnie nowe bravo z 2008 roku lub coś podobnego
raczej nowe, nie mam zamiaru zgadywać o ile ktoś przekręcił licznik w "nowym" aucie na lawecie.

michal

Data: 2009-02-23 00:27:10
Autor: bieleckim
Kupować teraz samochód ?
Proszę o radę czy pomęczyć sie i poczekać na "lepsze" promocje, fabryki
padają będą szukać klientów za wszelką cenę

nie czekać

czy
raczej nie bedzie juz lepiej, euro w górę, polskiego auta nie chce wiec
moze być już tylko drożej.

będzie już tylko drożej

interesuje mnie nowe bravo z 2008 roku lub coś podobnego
raczej nowe, nie mam zamiaru zgadywać o ile ktoś przekręcił licznik w
"nowym" aucie na lawecie.

Jak ma być pojemny i rodzinny to bravo nie polecam (wiem co mam).
Szukaj raczej jakiegoś kombi, nie będziesz żałował.

Data: 2009-02-23 09:31:38
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

michal

Data: 2009-02-23 01:02:18
Autor: bieleckim
Kupować teraz samochód ?
kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

to czemu kombi odpada?? Właśnie kombi albo jak ktoś juz tu pisał mini
van. Np taka fabia kombi ma z 480l bagaznika, fiat bravo 400l ale nie
wiem czy tak latwo wozek bedzie wchodzil.

Data: 2009-02-23 10:05:57
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

sprawa marki i typu jest drugorzędna

mnie bardziej interesuje czy kupować czy czekać np rok ??

michal

Data: 2009-02-23 10:17:06
Autor: gosmo
Kupować teraz samochód ?
Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gntotm$hd$1news.onet.pl...
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

NTG -> pl.wrozka

A tak serio, euro poszło w górę, dilerzy jeśli nie podnieśli cen to podniosą lada moment. Trzeba się spieszyć, albo kupować auto z parkinu dilera. Jak nie kupisz teraz, to pewnie dopiero za kilka lat, ale co będzie z rok, to nikt nie wie.

Data: 2009-02-23 11:06:54
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
gosmo pisze:

[...]

Albo zanim wejdziemy do ERM2 euro spadnie, ceny za poł roku samochodów też itd... Wariantów jest mnóstwo.  Jeszcze w wakacje wszyscy doradzali żeby kupować mieszkania bo będą tylko droższe i się przeliczyli...

Mój wniosek jest taki. Kupuj jak ci potrzebne a o resztę sie nie martw.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 09:33:44
Autor: Jacek
Kupować teraz samochód ?
Usrobo pisze:

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

Moim zdaniem własnie kombi lub nawet minivan. Ja po powiększeniu rodziny zrobiłem przesiadkę z golfa 3-drzwiowego na Scenica - nie ma i nie było żadnego problemu z pakowaniem - najpierw wózek, a potem rowerki, hulajnogi, zabawki itp itd ;) - w hatchbacku braknie Ci miejsca w bagażniku, gwarantuję ;)

--
Jacek

Data: 2009-02-23 01:53:06
Autor: hamberg
Kupować teraz samochód ?
[...]

Panowie spokojnie - jak mowimy o tylko jednym dziecku to takie bravo
wystarczy. Wozek mozna kupic taki zeby na pewno wlazl, Jak przyjdzie
wozic rowerki to wozka juz dawno nie bedzie.

Usrobo - jesli planujesz drugie dziecko - bierz wieksze auto. Jesli
tylko z jednym dzieckiem bedziesz jezdzil to takie bravo spokojnie
wystarczy.

Wiem bo sam wozilem Tipo (350l bagaznika) jedno dziecko i kupilem
wieksze auto dopiero jak pojawilo sie drugie dziecko. Wozek to jakis
deltim (chyba focus) i spokojnie wchodzil - jak bylo wiecej tobolow to
musialem zdjac kolka (+3 minuty przy pakowaniu). Kombi pewnie bedzie
wygodniejsze ale w bravo spokojnie sie da.

Data: 2009-02-23 09:35:52
Autor: Lewis
Kupować teraz samochód ?

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

No właśnie, wózek do bagażnika, zorientuj sie czy bez rozkładania wózka na czynniki pierwsze wejdzie do bagażnika przez właz.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Data: 2009-02-23 09:44:56
Autor: Michal Jankowski
Kupować teraz samochód ?
Usrobo <usrobo@op.pl> writes:

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

Weź kup kombi, to nie będziesz za dwa lata mieć problemów, jak upchać
do samochodu rodzinę 2+2.

  MJ

Data: 2009-02-23 03:16:20
Autor: hamberg
Kupować teraz samochód ?
Weź kup kombi, to nie będziesz za dwa lata mieć problemów, jak upchać
do samochodu rodzinę 2+2.

a gdzie pisze o rodzinie 2+2? bo ja widze 2+1...

Data: 2009-02-23 12:44:49
Autor: Arek (G)
Kupować teraz samochód ?
Michal Jankowski pisze:
Usrobo <usrobo@op.pl> writes:

[...]

A może nie każdemu karawany się podobają?

A.

Data: 2009-02-23 10:00:53
Autor: szwagier
Kupować teraz samochód ?

interesuje mnie nowe bravo z 2008 roku lub coś podobnego
raczej nowe, nie mam zamiaru zgadywać o ile ktoś przekręcił licznik w "nowym" aucie na lawecie.

Zapomnij o bravo :)
Od lata 2008 siostra przesiadla sie do Xsary Picasso i jest zachwycona.
Cena nowej Xsary Picasso (ale nie C4 Picasso!) jest tak atrakcyjna ze nie ma sie co zastanawiac.

szwagier

Data: 2009-02-23 10:23:12
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
żadne francuzy, żadne fiaty to dno wklęsłe. Jedynie VW ma sens. I nie piszę tego jako fanatyk marki, ale jako użytkownik kilku VW a potem kilu   fiatów i francuzów. Odnośnie kupowania to im szybciej kupisz tym mniej zapłacisz.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 10:32:33
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
[...]

co do VW to mam całkowicie odmienne zdanie

co do czasu zakupu to już któraś osoba z kolei pisze ze lepiej teraz niż później

co do Bravo
to za 50 000zł moge mieć Bravo rocznik 2008 w "dizlu" ze wszystkim co jest sensowne ( nie pisze tu o szklanym dachu)

michal

Data: 2009-02-23 10:37:17
Autor: Karolek
Kupować teraz samochód ?

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gntqfh$6uq$1news.onet.pl...

co do czasu zakupu to już któraś osoba z kolei pisze ze lepiej teraz niż później

I to Ci powinno dac do myslenia, bo jak powszechnie wiadomo wiekszosc....
IMHO teraz bym auta nie kupil.
Po pierwsze jezeli mialby byc kryzys w kraju, to samochod to raczej kiepska inwestycja, a po drugie jezeli kryzysu mialoby nie byc to jest wielce prawdopodobne, ze trend na zlotowce sie zmieni, a co za tym idzie i cena samochodu w salonie.
Ja bym czekal... chyba, ze masz dosc kasy, pewna prace i potrzebujesz nowe auto koniecznie na teraz.

Karolek

Data: 2009-02-23 15:11:19
Autor: bratPit[pr]
Kupować teraz samochód ?

[...]

samochód jako "inwestycja" to w ogóle sukces marketingowego bełkotu, rozumiem jeżeli kupujesz auto żeby _zarabiało_ na siebie - obojętnie w firmie czy prywatnie- to OK, można nazwać to inwestycją, ale w sytuacji kiedy ktoś kupuje auto, traci ono na wartości, do tego czasem ludzie biorą kredyty co powoduje że jest ono jeszcze droższe to nazwanie zakupu samochodu inwestycją to lekko chore jest IMHO,
brat

Data: 2009-02-23 21:36:01
Autor: Karolek
Kupować teraz samochód ?

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gnuaqc$22q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz absolutna racje... moglem napisac to inaczej.
To jest jeszcze gorsza inwestycja niz normlanie ;>

Karolek

Data: 2009-02-23 21:59:19
Autor: bratPit
Kupować teraz samochód ?
[...]

spoko, zwróciłem na to uwagę bo ludzie nieświadomie posługują się językiem marketingoidów - mówią językiem korzyści co w tym przypadku jest hmmm mocno dyskusyjne ;-)
samochód inwestycja? chyba gorsza niż kupowanie akcji w hossie ;-)
brat

Data: 2009-02-23 12:50:31
Autor: Arek (G)
Kupować teraz samochód ?
Usrobo pisze:
krzysiek82 pisze:
[...]

Wydaje mi się, że vw golfa też dałbyś radę kupić. Jest większy, lepiej wykonany i IMHO lepiej się jeździ. Ale wiadomo, co kto lubi.

A.

Data: 2009-02-23 14:59:11
Autor: Sebastian Ciesielski
Kupować teraz samochód ?
Wydaje mi się, że vw golfa też dałbyś radę kupić. Jest większy, lepiej wykonany i IMHO lepiej się jeździ. Ale wiadomo, co kto lubi.

ani większy ani lepiej wykonany
a na pewno w podobnej cenie - znacznie gorzej wyposażony,

IMO golf jest cholernie toporny

S.

Data: 2009-02-24 18:03:30
Autor: Arek (G)
Kupować teraz samochód ?
Sebastian Ciesielski pisze:
[...]

Znacznie większy i znacznie lepiej wykonany. W bravo jakoś materiałów jest porównywalna ale jeśli chodzi o spasowanie to nie ma co porównywać.

A co do toporności to trochę nie wiem o czym mowa. Wygląd, prowadzenie? Jeśli to pierwsze to kwestia gustu, mi fiat podoba się tylko na zdjęciach, na żywo wygląda fatalnie, a jeśli chodzi o prowadzenie to nie   jeździłem więc się nie wypowiadam.

Z jednym się zgodzę w podobnej cenie golf będzie miał mniej niepotrzebnych bajerów.

A.

Data: 2009-02-24 17:08:49
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> wrote in message news:go1995$gpb$1inews.gazeta.pl...
Sebastian Ciesielski pisze:

Z jednym się zgodzę w podobnej cenie golf będzie miał mniej niepotrzebnych bajerów.

Klimatyzacja latem to zbedny bajer na przyklad ;)

Kamil

Data: 2009-02-24 19:11:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kupować teraz samochód ?
kamil pisze:
[...]

Ale co Ty mówisz o klimatyzacji, skoro dla sporej części kierowców w PL, niepotrzebnym gadżetem jest ta śmieszna dźwignia pod, umieszczoną na kierownicy, lewą ręką. Wiesz, ta taka co się majta raz wgórę, raz w dół. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-02-25 09:25:12
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
kamil pisze:
[...]

Ja sie z niemieckiej toechnologii wyleczyłem podczas zakupu nowego auta
w 2006 roku objezdziłem wszytkie salony samochodowe i jedynie  !! jedynie w VW musiałbym DOPLACIĆ za elektryczne szyby przednie !!!

podziękowałem i powiedzialem miłemu sprzedawcy ze jeleni to niech sobie gość szuka w bawarskich lasach

Kupiłem GP ze wszystkim w standardzie za mniej niz goły VW,
mam już go 3 lata, 70 000 km i jedynie co robie to wlewam beznynę  i płyn do spryskiwacza.
Auto wygodnie i przepiękne. Za kazdym razem jak mijam Grande Punto to zastanawiam sie co to za fajny samochód dopiero potem orientuje sie ze przecież to GP ;)

I nie przeczę ze kiedyś kupię VW, ale napewno nie w polskim salonie.
michal

Data: 2009-02-26 12:57:00
Autor: J.F.
Kupować teraz samochód ?
Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:go2v99$3up$1news.onet.pl...
[...]

Kto tu jest jeleniem to trzeba najpierw sprawdzic ceny wyjsciowe, a potem jeszcze podsumowac  laczny koszt kilkuletniej jazdy.

Kupiłem GP ze wszystkim w standardzie za mniej niz goły VW,
mam już go 3 lata, 70 000 km i jedynie co robie to wlewam beznynę i płyn do spryskiwacza.

No to na razie jestes na plus ..  ciekawe jak wyjdzie po dodaniu ceny sprzedazy.

J.

Data: 2009-02-26 18:46:05
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
J.F. pisze:
[...]

i jeszcze koszt złomowania

Michał

Data: 2009-02-23 10:40:25
Autor: szwagier
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
żadne francuzy, żadne fiaty to dno wklęsłe. Jedynie VW ma sens. I Odnośnie kupowania to im szybciej kupisz tym mniej zapłacisz.

Bełkot [zieew]

szwagier

Data: 2009-02-23 10:40:43
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
szwagier pisze:
Bełkot [zieew]

szwagier

To się wypowiedziałeś, sam mam punto 2 i więcej fiata nie kupię, rodzice mają grande punto po prostu padaczka. Co chwile coś, cała masa drobnych usterek. Gdzie się podziały czasy golfa 3 kiedy to żadnych większych problemów nie było :(

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 10:45:11
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
szwagier pisze:
[...]

Ja mam grande punto 2006
70 000 km
i wlewam tylko benzyne do baku

i co ?

michal

Data: 2009-02-23 11:01:59
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
Usrobo pisze:
Ja mam grande punto 2006
70 000 km
i wlewam tylko benzyne do baku

i co ?

michal

I nic jedna jaskółka czy nawet dwie wiosny nie czynią.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 10:50:25
Autor: AL
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
szwagier pisze:
[...]

bo Golf 3 to prymitywny samochod jest - zero elektroniki - to i nic nie pada (w tych fiacikach pewnie padla wiekszosc rzeczy zwiazanych z elektronika>).
Poza tym Golf zadna rewelacja - ani to nie jedzie, ani trzyma sie drogi, ani wygodne, ani duze -> ot - kolejny nudny samochodzik dla ludu :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-02-23 10:53:45
Autor: atman
Kupować teraz samochód ?

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:gntrgv$78r$1inews.gazeta.pl...
krzysiek82 pisze:
szwagier pisze:
[...]

   i dlatego jest suuper !

Data: 2009-02-23 10:57:20
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?

krzysiek82 pisze:
szwagier pisze:
[...]

zapomnialeś dodać

IMHO lub po ludzku: "wg mnie"

michal

Data: 2009-02-23 11:03:35
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
AL pisze:
bo Golf 3 to prymitywny samochod jest - zero elektroniki
bzdura

Poza tym Golf zadna rewelacja - ani to nie jedzie, ani trzyma sie drogi

kolejna bzdura

,
ani wygodne, ani duze -> ot - kolejny nudny samochodzik dla ludu :)

wygoda kwestia gustu, jeśli chodzi o to czy nudny czy nie no cóż najpiękniejsze auto jednak to nie jest :)

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:09:16
Autor: AL
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
AL pisze:
bo Golf 3 to prymitywny samochod jest - zero elektroniki
bzdura

Poza tym Golf zadna rewelacja - ani to nie jedzie, ani trzyma sie drogi

kolejna bzdura

odnosilem to do wielu testow kompaktow, w ktorym auta na F i francuskie powodowaly, ze Golfiatko zostawalo we wszystkich testach na szarym koncu (test ADAC z roku bodajze 2002 (?? zaraz po premierze Golfa V, bo brano pod uwage zarowno IV jak i V).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-02-23 11:12:07
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
AL pisze:
[...]

Nie chodzi o testy nowy lub prawie nowych aut bo tam usterkowość jest raczej znikoma, chodzi o to co się dzieje z autem po przejechaniu 100-200-300-500-800tyś km. To są testy a nie jak czytam test auta po przebiegu 100tyś km, przecież to żaden test.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:17:58
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
AL pisze:
[...]

po przebiego 200-300-500-800tyś km.
auto wędruje do polszy wiec test jest niewiarygodny, w polszy w garaży naprawi się wszystko

Data: 2009-02-23 11:18:59
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
Usrobo pisze:
po przebiego 200-300-500-800tyś km.
auto wędruje do polszy wiec test jest niewiarygodny, w polszy w garaży naprawi się wszystko

Do polszy wędruje gdy ma 300tyś i więcje, a w polszy z kolei przechodzi kurację zmniejszającą przebieg i dlatego niektóre auta np 10letnie sprowadzone mają po 130tyś przebiegu :)

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:23:25
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
Usrobo pisze:
[...]

a propos
słuszałem ze są juz firmy które w locie zmieniają stany liczników
w czasie oczekiwania na granicy gość z laptopkiem wchodzi na lawete i ustawia najbardziej pożądaną wartość (135 tys km)

auto przyjeżdża do klienta prosto z niemiec wiec kiedy ktoś miał coś majstrować ;)

ot polska gospodarność ;)

michal

Data: 2009-02-23 13:42:20
Autor: Sebastian Ciesielski
Kupować teraz samochód ?
w czasie oczekiwania na granicy gość z laptopkiem wchodzi na lawete i ustawia najbardziej pożądaną wartość (135 tys km)

chyba do zaporożca

S.

Data: 2009-02-23 11:21:39
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:

[...]

Kup sobie trabanta będziesz miał niezawodne, proste jak golf 3 auto i sam je naprawisz.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 15:16:34
Autor: szwagier
Kupować teraz samochód ?

[...]

Pozwoloe sobie zatem zauwazyc ze samochod najwyrazniej tak jezdzi jak go uzytkownik traktuje, Punto I zrobilem 280 tys km i nigdy nie mialem z nim problemow.

szwagier

Data: 2009-02-24 15:11:53
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> wrote in message news:gntr5m$rje$1atlantis.news.neostrada.pl...
szwagier pisze:
[...]

Podzialy sie w tym samym miejscu, gdzie czasy Golfa 1 kilka lat temu, kiedy III byl nowoscia i ludzie psioczyli jak to "kiedys robili dobre samochody". W ogole "za moich czasow" to lepsze wszystko bylo.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-23 11:20:00
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:
[...]

Volkswagen Golf Cabrio - najbardziej awaryjne auto w klasie
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/15867/__Raport-awaryjno%C5%9Bci-Dekra-2008-raz-jeszcze.html

Ranking najbardziej niezawodnych aut według DEKRA:
KLASA ŚREDNIA
- Peugeot 407 (do 50 000 km)
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/15224/__Ranking-najbardziej-niezawodnych-aut-wed%C5%82ug-DEKRA.html

Każda osoba myśląca dojdzie do wniosku że obecnie marka nie na ŻADNEGO znaczenia z punktu widzenia awaryjności auta. Znaczenie ma za to MODEL MARKI. Wśród marek lepiej postrzeganych jak np VW i Mercedes zdarzają się takie wpadki jak np Mercedes G - najgorsze auta pod względem awaryjności w klasie , jak również najlepsze Mercedes SL. Tak samo jest w przypadku Fiata najgorsze - fiat seicento jak i znacznie lepsze jak Panda, grande punto czy nowy fiat brawo.

Tylko skończony imbecyl będzie powtarzał że VW to super a fiat to gówno, bo fakty świadczą zupełnie inaczej i twoje wewnętrzne przekonania nie mają nic do rzeczy.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 02:44:51
Autor: Adam Adamaszek
Kupować teraz samochód ?
On 23 Lut, 11:20, The_EaGle <t...@tye.pl> wrote:
Tylko skończony imbecyl będzie powtarzał że VW to super a fiat to gówno,
bo fakty świadczą zupełnie inaczej i twoje wewnętrzne przekonania nie
mają nic do rzeczy.

Zwlaszcza, ze w naszym samochodowym piekielku w przypadku uzywanego o
wiele wieksze znaczenie ma nie marka/model, a historia samochodu.

pozdrawiam
Adam

Data: 2009-02-23 11:56:49
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
Adam Adamaszek pisze:
[...]

To jest kolejna sprawa. Większość Polaków kupuje samochody używane o nieznanej przeszłości. Praktycznie każdy samochód z zagranicy ma licznik cofnięty o kilkaset tys km. W związku z tym awarie które sie ujawniają ich zdaniem przy 120-150tys km są faktycznie przy 280-320tys km co nie jest już często awarią a zwykłym zużyciem eksploatacyjnym.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 11:29:10
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
The_EaGle pisze:
[...]

Masz racje, że każdy producent ma gorsze modele w swojej ofercie (np passat b5 masakra zawieszenie do dupy, silniki 2.0 diesle do bani) ale liczy się ogół a nie pojedyncze przypadki i właśnie o tym piszę.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:49:38
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
krzysiek82 pisze:

[...]

Co to znaczy ogół? Wg jakich kryteriów mówisz o ogóle skoro w przypadku np VW czy Mercedesa nie są to pojedyncze modele a jest ich więcej.

Moim zdaniem mieszasz swoje nieracjonalne odczucia do marki z tym co chcesz o niej myśleć. Tymczasem fakty są takie że ani VW ani Mercedes nie mają nawet większej części swoich modeli w czołówce bezawaryjnych samochodów. W związku z tym mówienie o VW jako o marce bezawaryjnej jest całkowicie nieuzasadnione.

Mógłbym się tutaj zgodzić jeżeli chodzi o subaru bo niemal wszystkie modele tych aut są w czołówce. Natomiast już nie o toyocie której modele w większości okupują środek list a nie czołówkę.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 15:20:57
Autor: krzysiek82
Kupować teraz samochód ?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
  > Trudno, obrazisz się, wyzwiesz mnie od chamów, splonkujesz. Mi to lotto.
Ale przy tym co napisałeś, to albo jesteś głupi, albo nie masz za grosz kultury technicznej, albo jedno z drugim jednocześnie.

Nie jestem głupim, jeśli chodzi o kulturę techniczną ...  niech chociaż kilka % ludzi dba tak o swoje auta jak ja to już będzie dobrze.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 10:24:09
Autor: bratPit[pr]
Kupować teraz samochód ?

[...]

nie wiem dlaczego rozważasz auto hatchback jak Bravo [choć samo auto jest fajne], ja co prawda mam Astrę II htb. i to nie jest dobry pomysł dla rodzinki - w szczególności kiedy stoisz przed kupnem, kombi - owszem, albo minivan ale nie htb. uważam że szybko żałowałbyś takiego wyboru,
z tańszych aut pewnie niezłym wyborem byłoby Hyundai i30 SW albo Ceed kombi,
brat

Data: 2009-02-24 15:14:59
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gntq0a$suv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do szkoly odwozic. Wozilem taka "rodzinke" Civiciem na tygodniowe wypady w gory i wszystko sie miescilo, teraz z racji mniejszego wozka pakuje wszystko do Imprezy i najwyzej torbe z ciuchami rzuce na tylne siedzenie. Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-24 16:26:41
Autor: bratPit
Kupować teraz samochód ?

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do
szkoly odwozic.

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

Wozilem taka "rodzinke" Civiciem na tygodniowe wypady w gory i wszystko sie miescilo, teraz z racji mniejszego wozka pakuje wszystko do Imprezy i najwyzej torbe z ciuchami rzuce na tylne siedzenie.

to Ty, ja pisałem _własną_ opinię i to co sugeruję autorowi wątku _moim_ zdaniem,

Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

mnie też różne rzeczy śmieszą, szczególnie jak ktoś pisze nie na temat,
brat

Data: 2009-02-24 15:41:42
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:go13jl$b71$1inews.gazeta.pl...

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do
szkoly odwozic.

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

A pisal o pakowaniu samochodu po dach?

[...]

Podobnie jak ja swoim, wiec o co zal?

Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

mnie też różne rzeczy śmieszą, szczególnie jak ktoś pisze nie na temat,
brat

Pisalem na temat - niewielki sedan jest czesto wystarczajacy na potrzeby rodziny 2+1.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-24 17:08:01
Autor: bratPit
Kupować teraz samochód ?

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

A pisal o pakowaniu samochodu po dach?
Podobnie jak ja swoim, wiec o co zal?
Pisalem na temat - niewielki sedan jest czesto wystarczajacy na potrzeby rodziny 2+1.

dalej nie rozumiem dlaczego mnie przekonujesz do swojej opinii, ja mam swoje zdanie a Ty swoje, mnie nie przekonuj - wiem co to hatchback i tyle, każdy ma swoją filozofię życia i dokonuje własnych wyborów,
podjedź do salonu fiata i zobacz Bravo, dla mnie to na sedana nie wygląda a i bagażnik podobny jak w innych hatchbackach z tej klasy z tym że ma relatywnie małą odległość pomiędzy kanapą tylną a pasem tylnym,
brat

Data: 2009-02-24 16:09:24
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:go1615$ojv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Alez ja Ciebie nie przekonuje, po prostu wyrazilem swoje zdanie na temat zakupu takiego auta. Miej swoje, ja mam swoje w ktorym sie mieszcze, autor watku poczyta i wyciagnie wnioski.

Pozdrawiam
Kamil

Kupować teraz samochód ?