Kupować teraz samochód ?

Data: 2009-02-23 00:27:10
Autor: bieleckim
Kupować teraz samochód ?
Proszę o radę czy pomęczyć sie i poczekać na "lepsze" promocje, fabryki
padają będą szukać klientów za wszelką cenę

nie czekać

czy
raczej nie bedzie juz lepiej, euro w górę, polskiego auta nie chce wiec
moze być już tylko drożej.

będzie już tylko drożej

interesuje mnie nowe bravo z 2008 roku lub coś podobnego
raczej nowe, nie mam zamiaru zgadywać o ile ktoś przekręcił licznik w
"nowym" aucie na lawecie.

Jak ma być pojemny i rodzinny to bravo nie polecam (wiem co mam).
Szukaj raczej jakiegoś kombi, nie będziesz żałował.

Data: 2009-02-23 09:31:38
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

michal

Data: 2009-02-23 01:02:18
Autor: bieleckim
Kupować teraz samochód ?
kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

to czemu kombi odpada?? Właśnie kombi albo jak ktoś juz tu pisał mini
van. Np taka fabia kombi ma z 480l bagaznika, fiat bravo 400l ale nie
wiem czy tak latwo wozek bedzie wchodzil.

Data: 2009-02-23 10:05:57
Autor: Usrobo
Kupować teraz samochód ?
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

sprawa marki i typu jest drugorzędna

mnie bardziej interesuje czy kupować czy czekać np rok ??

michal

Data: 2009-02-23 10:17:06
Autor: gosmo
Kupować teraz samochód ?
Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gntotm$hd$1news.onet.pl...
bieleckim@o2.pl pisze:
[...]

NTG -> pl.wrozka

A tak serio, euro poszło w górę, dilerzy jeśli nie podnieśli cen to podniosą lada moment. Trzeba się spieszyć, albo kupować auto z parkinu dilera. Jak nie kupisz teraz, to pewnie dopiero za kilka lat, ale co będzie z rok, to nikt nie wie.

Data: 2009-02-23 11:06:54
Autor: The_EaGle
Kupować teraz samochód ?
gosmo pisze:

[...]

Albo zanim wejdziemy do ERM2 euro spadnie, ceny za poł roku samochodów też itd... Wariantów jest mnóstwo.  Jeszcze w wakacje wszyscy doradzali żeby kupować mieszkania bo będą tylko droższe i się przeliczyli...

Mój wniosek jest taki. Kupuj jak ci potrzebne a o resztę sie nie martw.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-02-23 09:33:44
Autor: Jacek
Kupować teraz samochód ?
Usrobo pisze:

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

Moim zdaniem własnie kombi lub nawet minivan. Ja po powiększeniu rodziny zrobiłem przesiadkę z golfa 3-drzwiowego na Scenica - nie ma i nie było żadnego problemu z pakowaniem - najpierw wózek, a potem rowerki, hulajnogi, zabawki itp itd ;) - w hatchbacku braknie Ci miejsca w bagażniku, gwarantuję ;)

--
Jacek

Data: 2009-02-23 01:53:06
Autor: hamberg
Kupować teraz samochód ?
[...]

Panowie spokojnie - jak mowimy o tylko jednym dziecku to takie bravo
wystarczy. Wozek mozna kupic taki zeby na pewno wlazl, Jak przyjdzie
wozic rowerki to wozka juz dawno nie bedzie.

Usrobo - jesli planujesz drugie dziecko - bierz wieksze auto. Jesli
tylko z jednym dzieckiem bedziesz jezdzil to takie bravo spokojnie
wystarczy.

Wiem bo sam wozilem Tipo (350l bagaznika) jedno dziecko i kupilem
wieksze auto dopiero jak pojawilo sie drugie dziecko. Wozek to jakis
deltim (chyba focus) i spokojnie wchodzil - jak bylo wiecej tobolow to
musialem zdjac kolka (+3 minuty przy pakowaniu). Kombi pewnie bedzie
wygodniejsze ale w bravo spokojnie sie da.

Data: 2009-02-23 09:35:52
Autor: Lewis
Kupować teraz samochód ?

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

No właśnie, wózek do bagażnika, zorientuj sie czy bez rozkładania wózka na czynniki pierwsze wejdzie do bagażnika przez właz.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Data: 2009-02-23 09:44:56
Autor: Michal Jankowski
Kupować teraz samochód ?
Usrobo <usrobo@op.pl> writes:

kombi raczej odpada

ma to być auto dla żony do pracy i wspolnych wyjazdów 2+1 po pracy i
weekend, zeby fotelik wszedł i wózek do bagażnika

Weź kup kombi, to nie będziesz za dwa lata mieć problemów, jak upchać
do samochodu rodzinę 2+2.

  MJ

Data: 2009-02-23 03:16:20
Autor: hamberg
Kupować teraz samochód ?
Weź kup kombi, to nie będziesz za dwa lata mieć problemów, jak upchać
do samochodu rodzinę 2+2.

a gdzie pisze o rodzinie 2+2? bo ja widze 2+1...

Data: 2009-02-23 12:44:49
Autor: Arek (G)
Kupować teraz samochód ?
Michal Jankowski pisze:
Usrobo <usrobo@op.pl> writes:

[...]

A może nie każdemu karawany się podobają?

A.

Kupować teraz samochód ?