Kupować teraz samochód ?

Data: 2009-02-23 10:24:09
Autor: bratPit[pr]
Kupować teraz samochód ?

Mam samochód
grande punto 3d energy 2006 rok
tak sie składa ze powiekszyła mi się rodzinka i 3 drzwi to za mało
zastanawiam się wiec nad zmianą samochodu
Proszę o radę czy pomęczyć sie i poczekać na "lepsze" promocje, fabryki padają będą szukać klientów za wszelką cenę
czy
raczej nie bedzie juz lepiej, euro w górę, polskiego auta nie chce wiec moze być już tylko drożej.
interesuje mnie nowe bravo z 2008 roku lub coś podobnego

nie wiem dlaczego rozważasz auto hatchback jak Bravo [choć samo auto jest fajne], ja co prawda mam Astrę II htb. i to nie jest dobry pomysł dla rodzinki - w szczególności kiedy stoisz przed kupnem, kombi - owszem, albo minivan ale nie htb. uważam że szybko żałowałbyś takiego wyboru,
z tańszych aut pewnie niezłym wyborem byłoby Hyundai i30 SW albo Ceed kombi,
brat

Data: 2009-02-24 15:14:59
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gntq0a$suv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do szkoly odwozic. Wozilem taka "rodzinke" Civiciem na tygodniowe wypady w gory i wszystko sie miescilo, teraz z racji mniejszego wozka pakuje wszystko do Imprezy i najwyzej torbe z ciuchami rzuce na tylne siedzenie. Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-24 16:26:41
Autor: bratPit
Kupować teraz samochód ?

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do
szkoly odwozic.

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

Wozilem taka "rodzinke" Civiciem na tygodniowe wypady w gory i wszystko sie miescilo, teraz z racji mniejszego wozka pakuje wszystko do Imprezy i najwyzej torbe z ciuchami rzuce na tylne siedzenie.

to Ty, ja pisałem _własną_ opinię i to co sugeruję autorowi wątku _moim_ zdaniem,

Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

mnie też różne rzeczy śmieszą, szczególnie jak ktoś pisze nie na temat,
brat

Data: 2009-02-24 15:41:42
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:go13jl$b71$1inews.gazeta.pl...

Dla 2+1? Nie przesadzaj, nie trzeba kupowac range rovera zeby dzieciaka do
szkoly odwozic.

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

A pisal o pakowaniu samochodu po dach?

[...]

Podobnie jak ja swoim, wiec o co zal?

Smieszny mnie troche takie kupowanie armaty na muche.

mnie też różne rzeczy śmieszą, szczególnie jak ktoś pisze nie na temat,
brat

Pisalem na temat - niewielki sedan jest czesto wystarczajacy na potrzeby rodziny 2+1.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-24 17:08:01
Autor: bratPit
Kupować teraz samochód ?

a autor wątku pisał o odwożeniu do szkoły?

A pisal o pakowaniu samochodu po dach?
Podobnie jak ja swoim, wiec o co zal?
Pisalem na temat - niewielki sedan jest czesto wystarczajacy na potrzeby rodziny 2+1.

dalej nie rozumiem dlaczego mnie przekonujesz do swojej opinii, ja mam swoje zdanie a Ty swoje, mnie nie przekonuj - wiem co to hatchback i tyle, każdy ma swoją filozofię życia i dokonuje własnych wyborów,
podjedź do salonu fiata i zobacz Bravo, dla mnie to na sedana nie wygląda a i bagażnik podobny jak w innych hatchbackach z tej klasy z tym że ma relatywnie małą odległość pomiędzy kanapą tylną a pasem tylnym,
brat

Data: 2009-02-24 16:09:24
Autor: kamil
Kupować teraz samochód ?

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:go1615$ojv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Alez ja Ciebie nie przekonuje, po prostu wyrazilem swoje zdanie na temat zakupu takiego auta. Miej swoje, ja mam swoje w ktorym sie mieszcze, autor watku poczyta i wyciagnie wnioski.

Pozdrawiam
Kamil

Kupować teraz samochód ?