Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]

Data: 2011-12-07 23:50:58
Autor: Łukasz Sawa
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
Witam!
Chcę kupić auto w tym komisie http://www.autopl.eu/ z racji że
kosztuje (jak dla mnie) dość sporo, chciał bym się dowiedzieć czy ktoś
z grypowiczów miał z nimi jakieś doczynienia, zasłyszał gdzieś jakiś
opinie itp.
Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
naciąć...

Pozdrawiam
Sawa

Data: 2011-12-08 09:31:46
Autor: Chris
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
Łukasz Sawa nabazgrał(a):

Witam!
Chcę kupić auto w tym komisie http://www.autopl.eu/ z racji że

Nie .. ale jak 90% aut sprzedawanych u nas ma cofnięty licznik + 50% szans na to że walny. Do tego Modlińska słynie z aut raczej nie idealnych :)

Data: 2011-12-08 10:08:14
Autor: elmer radi radisson
On 2011-12-08 09:31, Chris wrote:

Nie .. ale jak 90% aut sprzedawanych u nas ma cofnięty licznik + 50%
szans na to że walny. Do tego Modlińska słynie z aut raczej nie
idealnych :)

Co sie dziwic.. przedluzajaca sie budowa mostu polnocnego, wieczne
korki do mostu Grota, sporo kolizji, silnik sie grzeje, bialolecki
kierowca z nerwow niszczy kierownice i skubie tapicerke.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-12-08 12:49:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-12-08, Łukasz Sawa <aqa@o2.pl> wrote:
Witam!
[...]

900km po samochód? Wybij to sobie z głowy. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-08 13:25:09
Autor: Chris
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
Łukasz Sawa nabazgrał(a):

Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
naciąć...

Zanim pojedziesz poproś o VIN, posprawdzaj czy gdzieś nie ma na jego temat informacji.
Jak nie będzie chciał podać to od razu możesz skreślić tą sztukę i sprzedawcę.

Data: 2011-12-08 14:33:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-12-08 08:50, Łukasz Sawa pisze:

Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
naciąć...

Natniesz się na 90%.
Mniej-więcej tyle aut w komisach odbiega od stanu o jakim sprzedawca zapewnia.

Data: 2011-12-08 07:15:44
Autor: Łukasz Sawa
On 8 Gru, 14:33, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:
> [...]

Natniesz się na 90%.
Mniej-więcej tyle aut w komisach odbiega od stanu o jakim sprzedawca zapewnia.

Tylko 90% aut ma sporo latek, ten ma 2 i jeszcze rok gwarancji,
podjadę ze sprzedawcą do ASO zobaczymy. Miałem nadzieję że ktoś u nich
kupował i wie co i jak...
A co do odległości, co zrobić jak nic bliżej nie ma (2-3 lata z
polskiego salonu, pełna dokumentacja) wszystko ściągane.  Moja
księgowo żona nie chce ściąganego (nie przetłumaczysz) a szkoda bo do
Berlina mam 120km a do WAWy  450...

Sawa

Data: 2011-12-08 16:35:31
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-12-08 16:15, Łukasz Sawa pisze:

ten ma 2 i jeszcze rok gwarancji

podejrzane ;)

Data: 2011-12-13 10:41:08
Autor: Bydlę
On 2011-12-08 15:35:31 +0000, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

W dniu 2011-12-08 16:15, Łukasz Sawa pisze:

ten ma 2 i jeszcze rok gwarancji

podejrzane ;)

Niekoniecznie. Każdy ma święte prawo wystawić gwarancję na dowolną rzecz. W dowolnym momencie. Na dowolny czas...
--
Bydlę

Data: 2011-12-08 22:17:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-12-08, Łukasz Sawa <aqa@o2.pl> wrote:
> [...]

polskiego salonu, pełna dokumentacja) wszystko ściągane.  Moja
księgowo żona nie chce ściąganego (nie przetłumaczysz) a szkoda bo do

Zastanów się jaka jest szansa, że ktoś sprzedaje dwuletni samochód w
świetnym stanie i to w dodatku przez komis. Umoczysz, jak dobrze pójdzie
to na samym dojeździe.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-09 08:27:24
Autor: Chris
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
Krzysiek Kielczewski nabazgrał(a):

Zastanów się jaka jest szansa, że ktoś sprzedaje dwuletni samochód w
świetnym stanie i to w dodatku przez komis.

Wcale nie dziwne, są die opcje .. albo walony i poskładany albo służbowy i wykupiny z leasingu.
My tak kupiliśmy auto tylko że sprzedawcą był komis ale przy salonie, po prostu starą flotę zostawili i wzieli nową.

Data: 2011-12-09 09:10:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-12-09, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:
[...]

Komis przy salonie to nieco inna bajka...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-09 09:24:41
Autor: Chris
[...]

Przy zakupie zrobili przy okazji wszystkie poprawki lakiernicze, pełny przegląd auta z zaległymi akcjami serwisowymi i wszystko za free w cenie wystawionego auta. Oczywiście dodali fotki auta przed poprawkami żeby było wiadomo że to nie dzwon tylko koszyk czy jakiś zdeżak sąsiada pod marketem :) Przy okazji dostaliśmy dwa komplety opon (zima/lato), komis pewnie by zabrał i opierdolił poza :)

Data: 2011-12-09 16:44:23
Autor: czak norris
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
Komis przy salonie to nieco inna bajka...

Oczywiście, masz rację. Należy zachować ostrożność co najmniej zdwojoną w porównaniu ze zwykłym komisem. Nawet tutaj ktoś opisywał przypadek Logana wstawionego do firmowego komisu któremu zniknęło "trochę" przebiegu i pojawiły się, nieobecne w trakcie oddawania auta do komisu, wpisy w książce przeglądów oraz historia serwisowa.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-12-12 20:20:59
Autor: jerzu
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
On Fri, 09 Dec 2011 09:10:21 +0100, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Komis przy salonie to nieco inna bajka...

Dokładnie, mają większe pole manewru jeśli chodzi o kombinowanie w
papierach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-09 08:18:14
Autor: Grejon
Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
W dniu 2011-12-08 16:15, Łukasz Sawa pisze:

Moja księgowo żona nie chce ściąganego (nie przetłumaczysz) a szkoda bo do
Berlina mam 120km a do WAWy  450...

To niech pojedzie z tobą :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-08 16:32:21
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

http://www.uwagi.pl/articles/index/52/subcategory_id/Motoryzacja/Autokomisy

Data: 2011-12-09 08:24:35
Autor: Grejon
[...]

BTW. Co prawda nie kupowałem w tym komisie, ale też na Modlińskiej. Auto ukradli po tygodniu. :)

Data: 2011-12-13 10:28:46
Autor: Bydlę
On 2011-12-08 07:50:58 +0000, Łukasz Sawa <aqa@o2.pl> said:

Witam!
Chcę kupić auto w tym komisie...www.auto.coś.tam.

To kupuj.
Z pewnością nie dostaniesz tego, za co zapłacisz.
Dlaczego? Bo się nie znasz, a konsultujesz z obcymi ludźmi.

nie chciał bym
się
naciąć...

To znajdź kogoś, kto się zna, a kogo znasz i komu ufasz.
Inaczej to po prostu nie ma sensu...

W ostateczności spisz z komisem umowę: rzeczoznawca, i jeśli badanie wykaże, że stan pojazdu zgodny jest z opisem - ty płacisz za badanie, a jeśli nie - to płaci komis.
Uczciwy komis chętnie podpisze taką umowę, gdyż niczym nie ryzykuje...
;>

--
Bydlę

Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]