Kupowanie SEICENTO

Data: 2015-02-11 06:45:40
Autor: darek12345
Kupowanie SEICENTO

Co może być popsute / niesprawne/ niebawem się zepsuć?

Sam mam Seicento 12-letnie, ktore kupilem 3 lata temu prawie bez przebiegu (niecale 4 tys. km). Od poczatku nie dzialalo poprawnie zalaczanie sie wentylatora chlodnicy (chyba do wymiany jest czujnik temperatury). To podobno jest dosc powszechna usterka. Sam wentylator jest sprawny (chociaz podobno czesto sie psuja, zwlaszcza po zimie). Moje Seicento nie ma wskaznika temperatury (chyba tak jest w wiekszosci modeli), a jedynie kontrolke, ktora sie wlacza przy przegrzaniu plynu chlodzacego, co jest troche wkurzajace.
Generalnie to nie polecalbym tego samochodu, mimo, ze jak na razie jest u mnie prawie niezawodny. To jest jednak bardzo ciasny samochod, ktory pali dosc sporo, jak na jego wielkosc. Jedyna zaleta, to taka, ze w miescie latwo znalezc miejsce do parkowania. Innych zalet nie ma. Tak, jak ktos napisal, polecalbym jednak cos nieco wiekszego niz Seicento, bo nawet cos takiego, jak bardzo bliskie polozenie pedalow gazu i hamulca jest drazniace (czasami jedna stopa naciskam obydwa naraz).

Kupowanie SEICENTO