Kupowanie auta suuper używanego.

Data: 2018-03-21 10:52:04
Autor: J.F.
Kupowanie auta suuper używanego.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b151e083-55fc-4b74-9da4-3f5df45c834a@googlegroups.com...
Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.
To ja kurwa nie wiem co mam napisać.

Powiem ci tak - sam kiedys celowo zalozylem jedna inna opone do auta.

Trzy byly jeszcze dobre, to sobie mysle - dokupie jedna, zobaczymy przy hamowaniu co warta, to sie potem zastanowie, czy ten typ, czy inny.

No i co ? No i nie bylo wyczuwalnych roznic. I po co przeplacac za jakies Pirelli

ps
auto było na zimówkach

na zimowkach, ale trzy rozne letnie ?

P.S. Aby na pewno jest to problem opon ?
-halasuje i drga tez ABS,

-jak ktos mowi, ze nic nie robil, to nic nie robil ... Kolekcja Tabela
http://hamulce.net/kolekcja-tabela.html

Ale ... samochody z tej kolekcji chyba bezpiecznie do mechanika dojechaly, a wczesniej ... ile to setek tys km ? :-)

J.

Data: 2018-03-21 12:38:21
Autor: sirapacz
Kupowanie auta suuper używanego.

-jak ktos mowi, ze nic nie robil, to nic nie robil ... Kolekcja Tabela
http://hamulce.net/kolekcja-tabela.html

Ja tak kiedyś się obudziłem z wymianą tarcz - jak zdjąłem wszystko, to okazało się, że jeżdżę z pękniętą tarczą i w zasadzie z samą wentylacją.
Uwierz mi - można się wystraszyć post factum:)

Kupowanie auta suuper używanego.