Kupowanie auta suuper używanego.

Data: 2018-03-22 00:00:59
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupowanie auta suuper używanego.
-- Na zakup miałem trzy dni. To było pierwsze auto kupione przez ze mnie z ogłoszenia.

kupowanie pod cisnieniem to najgorsze co mozna zrobic, jeszcze jakis znany sobie model to moze by sie udalo ale strzal w ciemno to gwarantowana porazka

ps mam nadzieje ze nie byl to diesel bo ten rocznik w DE to za darmo :-)

na zlom ida auta ponizej 10 lat rodzynek to 7-letnie Audi

https://www.mopo.de/hamburg/der-gewinner-des-abgasskandals-bei-ihm-landen-die-diesel-stinker-29870456

Data: 2018-03-22 09:41:47
Autor: abn140
Kupowanie auta suuper uywanego.

na zlom ida auta ponizej 10 lat rodzynek to 7-letnie Audi
ile wynosi ta premia?
zbrodnia na srodowisku i narodach na wschod od odry.
jestem xiondz proboszcz jezeli wyprodukowanie nowego auta jest bardziej ekologiczne od latania nawet dieslem... ale juz zrobionym.
ile prawdziwych zlomow daloby sie wypchnac do huty katowice w pl gdyby nie przymus zlomowania....
te 10 latki tu by zastapily 20 latki...
u ruskich i ukrow jeszcze gorzej. tam to lady po 30 lat maja i sie tocza....
ps
daj to jako glowny watek, znaczy nowy. ciekawym reakcji grupy....

Data: 2018-03-22 01:38:09
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupowanie auta suuper uywanego.
-- ile wynosi ta premia?

zalezy od modelu i producenta

https://www.google.de/search?q=umweltpr%C3%A4mie+vw&oq=umweltpremie+&aqs=chrome.1.69i57j0l5.5815j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

VW 10 tysi EUR
Nissan tylko 6,5 itd

-- daj to jako glowny watek, znaczy nowy. ciekawym reakcji grupy....

a po co maja sie zloscic ze ich wydymano przy kupnie nowego auta ? te premie sa tylko w DE i tam musi byc zarejestrowane auto ktore zlomujesz, oczywiscie mozna bylo zaryzykowac 6 miesiecy temu i zarejestrowac na siebie jakiegos trupa od tureckiego za 100 ojro ale kto wiedzial ze premie beda przedluzone ?

Data: 2018-03-22 13:34:11
Autor: Iglo
Kupowanie auta suuper uywanego.
No jasne że jeżdżenie starym autem, oczywiście utrzymanym w jakiejś umownej kulturze technicznej jest bardziej ekologiczne sumarycznie niz wymiana puszki co chwilę. Produkcja, transport części statkami, dystrybucja. Te normy ekologiczne to bajki by biznes się kręcił.

Data: 2018-03-22 22:40:45
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-22 o 21:34, Iglo pisze:
[...]

Dzięki normom ekologicznym nie jeżdżą już od dawna po ulicach samochody bez katalizatorów (oprócz tych, którym miłośnicy nowotworów je usunęli).
Kto pamięta jak śmierdziało powietrze w miastach w latach 90-tych? Ja pamiętam. Dziś śmierdzi, ale sporo mniej.
Dzięki stale zaostrzanym normom, jest szansa, że nasze wnuki będą żyły w świecie, z w miarę czystym powietrzem - gdy nareszcie silniki spalinowe przejdą do historii. Niestety nawarstwiającego się przez dziesięciolecia zatrucia środowiska nie da się już odwrócić. Spaliny z setek milionów samochodów jeżdżących dzień po dniu zanieczyszczają glebę, przenikają do wód gruntowych, żywności i naszych organizmów. I będą truły przez setki, jeśli nie tysiące lat. Przyszłe pokolenia będą myśleć o nas, jak o barbarzyńcach, którzy zdewastowali własne miejsce do życia. To, co się dzieje od XX wieku i teraz jest bez precedensu w historii ludzkości. Prawdopodobnie jednak ludzkość wykończy się na własną prośbę właśnie przy pomocy "zdobyczy cywilizacji" - chemii, plastiku, siedzącego trybu życia w atmosferze spalin.

Data: 2018-03-22 23:54:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-03-22 o 22:40, Poldek pisze:

[...]

I oprócz tych w których nikt katalizatorów nie zainstalował.
Mam pytanie od jak dawna nie jeździ po ulicach Polonez mojego sąsiada?
I po czym on do tej pracy jeździ skoro twierdzisz że nie po ulicach?

Kto pamięta jak śmierdziało powietrze w miastach w latach 90-tych? Ja pamiętam. Dziś śmierdzi, ale sporo mniej.

Ładniej.
Bo jeszcze dwusuwy się trafiały a ona ładniej pachną.

Pozdrawiam

Data: 2018-03-23 02:34:08
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 marca 2018 22:40:45 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
[...]

I pisze to człowiek który wprowadził do ekosystemu kolejne smrodzące auto nie utylizując poprzedniego.
Dodatkowo kupując auto z euro6 niby("niby" bo to od Volkswagena) wybrał benzyne gdzie diesle z euro6 smrodzą mniej od benzyny z euro6.

Data: 2018-03-23 11:35:35
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-23 o 10:34, Kris pisze:
[...]

Chodzi ci o te diesle, co mają wgrane oprogramowanie?
Na razie Toyota i Porsche wycofali się z diesli.
Hamburg i Stuttgart prą do tego, żeby zakazać wjazdu dieslami do miasta.
Dalej inhaluj gazy wylotowe z diesla.

Data: 2018-03-23 04:59:09
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 marca 2018 11:35:28 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
> Chodzi ci o te diesle, co mają wgrane oprogramowanie?
Na razie Toyota i Porsche wycofali się z diesli.

Pewny jestes że Twoja benzyna nie ma nic "wgrane"

Hamburg i Stuttgart prą do tego, żeby zakazać wjazdu dieslami do miasta.

Dla mnie moga i zakazać wjazdu wszystkich aut. Wisi mi to
Dalej inhaluj gazy wylotowe z diesla.

Próbowałeś inhalacji z rury Twojego benzyniaka? Fiołkami pachniało czy jednak obawiałeś się ze trujące te spaliny sa i nie zaryzykowałeś?

Napisz dlaczego wprowadziłeś do ekosytemu kolejnego smrodziciela a nie zutylizowałeś poprzedniego?
Tylko dlatego ze nie jesteś miłośnikiem spleśniałej podsufitki? Bo jak chcesz tutaj robić za dyżurnego oszołoma to za słowami niech idą i czyny. A zakup nowego samochodu bez utylizacji starego raczej ekologicznie na plus nie wychodzi.

Kupowanie auta suuper używanego.