Kupowanie opon *delikatnie innych ;)

Data: 2009-04-06 00:33:13
Autor: Meelosh
Kupowanie opon *delikatnie innych ;)
Kumpel miał jeszcze do zrobienia około 200 km, dobrze ze jechalem za nim i to zobaczylem... 20 minut przed zrobieniem tej fotki, auto gnało z załadunkiem ponad 2 ton na S1 z prędkością 70-100 km/h. Mogło być bardzo gorąco ;)

http://www.picshot.pl/public/view/733

Przestroga dla opon *używanych - delikatnie *innych ;)

Data: 2009-04-06 00:51:55
Autor: Atre
Meelosh wrote:
[...]

Czy ja dobrze widze, to jest babel na oponie?

Data: 2009-04-06 00:54:23
Autor: MEELOSH
Atre pisze:

Czy ja dobrze widze, to jest babel na oponie?

Tez to tak na zwaliśmy ;)

Data: 2009-04-06 02:08:16
Autor: zinek

Użytkownik "MEELOSH" <@meelosh.pl> napisał w wiadomości news:grbcb9$hnm$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Atre pisze:

Czy ja dobrze widze, to jest babel na oponie?

Tez to tak na zwaliśmy ;)

niezle jaja moglyby byc

Data: 2009-04-06 06:39:03
Autor: J.F.
Atre pisze:
Czy ja dobrze widze, to jest babel na oponie?

Tez to tak na zwaliśmy ;)

niezle jaja moglyby byc

No coz, zalatwilem kiedys opone tak ze jej druty bokami wyszly.
Trwalo to ze 200km, auto wibrowalo coraz mocniej, a ja nie wiedzialem
dlaczego. Kola ogladalem pare razy i nawet kilometr przed calkowita
klapa nic nie zauwazylem. Moze nie byloby tak zle ..

J.

Data: 2009-04-06 07:50:53
Autor: nalesnik
Atre wrote:
Czy ja dobrze widze, to jest babel na oponie?

hemoroid

--
pozdr
nalesnik

[...]