Kupują nas za dotacje.

Data: 2011-09-22 02:40:14
Autor: M. Sz.
Kupują nas za dotacje.
  Weszliśmy do UE drogą referendum, jeśli chodzi o wyjście nic nie wiadomo, mnie.

Data: 2011-09-22 08:54:30
Autor: boukun
Kupują nas za dotacje.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j5e059$pbq$1news.onet.pl...
 Weszliśmy do UE drogą referendum, jeśli chodzi o wyjście nic nie wiadomo, mnie.

A i to całe "referendum" było naginane... przez dwa dni...

boukun

Data: 2011-09-22 16:41:01
Autor: M. Sz.
Kupują nas za dotacje.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5em7h$4k7$1mx1.internetia.pl...

[...]

 Jednodniowe mają być wybory..

Data: 2011-09-22 20:32:03
Autor: boukun
Kupują nas za dotacje.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j5fhdo$i9u$1news.onet.pl...

[...]

Frekwencja poniżej 30%... Tylko bezmózgowe debile pójdą na "wybory"...

boukun

Kupują nas za dotacje.