Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!

Data: 2009-02-26 10:25:08
Autor: fatso
Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
http://www.vatukoulagoldmines.com/admin/Reports/Docs/VGM%20Accounts%20_24%202%2009_.pdf

Powyzej jest roczne oswiadczenie szefa mojej spolki ,VGM.
Gdy ci faceci grzebali w korytach rzek afrykanskich szukajac diamentow jako s-ka River Diamonds,
to ja ich olewalem sikiem prostym. Ale nie tym razem. Moj zydowski nos czuje slodki zapach zlota!
I to za jedne 5 groszy za akcje bo wlasnie na londynskim rynku AIM cena tej spolki spadla, perwersyjnie.
No i ja dokupilem 50 tys akcji. Wydaje mi sie, ze dobry makler gieldowy w Polsce powinien byc w stanie
takie akcje chetnemu kupic.
No ale jesli komus zal wydac 5 groszy na marzenia to niech zobaczy jak sie kupuje konkretne srebro tanio.
43 uncje troy za jedne Ł285- i jeszcze mozna sie z tego napic dobrej kawy. Wiem co pisze bo wlasnie
zaczalem dzien od postawienia na gazowym piecyku podobnego dzbanuszka z Saudi Arabia, o polowej
jednak lzejszego. Jesli pic kawe to tak jak sie ja pija w krainie gdzie ja wymyslono. Z czajniczka z duzym dziubkiem.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=150324302765 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=150324302765>

fatso

Data: 2009-02-26 03:08:08
Autor: dtrad
On 26 Lut, 11:25, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
http://www.vatukoulagoldmines.com/admin/Reports/Docs/VGM%20Accounts%2...
Jeszcze odkupisz po 2 gr.
Złoto będzie spadać

Data: 2009-02-26 14:14:37
Autor: Dombrek
Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
Fatso - nie podawaj ile sztuk akcji kupujesz, bo jak Twoja spólka poszybuje o 10.000% (co jest mozliwe), to kazdy bedzie znal wartosc Twojego majatku. To troche jak fotografowanie sie na tle domu i samochodów i wrzucanie zdjec na naszaklase - w sam raz dla potencjalnego zainteresowanego Twoimi dobrami.
Dombrek

Data: 2009-02-26 13:38:16
Autor: fatso
Dombrek wrote:
[...]
Przyjacielu, ja sie nie wstydze wlasnych perwersji.
Mam 450 tys tych akcji kopalni zlota.
Przyjrzyj sie wynikom: obrot chyba jakies 130x wiekszy,
z roku na rok. Za nim przyjda zyski.
Zlodziei moich sreberek sie nie boje, trudniej je ukrasc
niz zlote swinki- ktorych, chwalic Boga juz nie mam ani jednej.

Data: 2009-02-26 22:51:01
Autor: skippy
Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

Data: 2009-02-26 22:53:38
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:go72vq$n88$1atlantis.news.neostrada.pl...
fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

Dodam ze ja też, tylko zamkłem te bagno na poczatku 2007.
Całe szczęście, że juz wtedy Mieciu i D. mi wytłumaczyli beznadzieje tzw B&H czyli KiT.

Data: 2009-02-26 23:20:41
Autor: fatso
skippy wrote:
[...]

Ja kupowalem FER po 12 zl, usrednilem do 10zl. Pozniej sprzedalem wsio po 5.70zl czy cos
w tych okolicach. Odkupilem  po 60 groszy taniej bo widze, ze obrona ceny zaistniala- ktos stawial zapore
kupna po 10 tys akcji. Ale to byla co jedynie pozoracja. Dalem dupy, do tej pory swedzi mnie odbytnica.
Tam jakis tryper w tym FER siedzi.

Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!