Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!

Data: 2009-02-26 22:51:01
Autor: skippy
Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

Data: 2009-02-26 22:53:38
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:go72vq$n88$1atlantis.news.neostrada.pl...
fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

Dodam ze ja też, tylko zamkłem te bagno na poczatku 2007.
Całe szczęście, że juz wtedy Mieciu i D. mi wytłumaczyli beznadzieje tzw B&H czyli KiT.

Data: 2009-02-26 23:20:41
Autor: fatso
skippy wrote:
[...]

Ja kupowalem FER po 12 zl, usrednilem do 10zl. Pozniej sprzedalem wsio po 5.70zl czy cos
w tych okolicach. Odkupilem  po 60 groszy taniej bo widze, ze obrona ceny zaistniala- ktos stawial zapore
kupna po 10 tys akcji. Ale to byla co jedynie pozoracja. Dalem dupy, do tej pory swedzi mnie odbytnica.
Tam jakis tryper w tym FER siedzi.

Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!