Kupujcie PZU... po wypłacie dywidendy :)

Data: 2010-06-01 11:43:39
Autor: Jan Werbinski
Kupujcie PZU... po wypłacie dywidendy :)
Temat o PZU, a tresc o TPSA.
Nikt sie nie zorientowal. To w sumie oczywiste w kraju, gdzie 80% ludzi nie rozumie czytanego tekstu i nie umie interpretowac prostych tabel.

PZU
Dywidenda 3% przy slabych fundamentach, wycenie grubo powyzej konkurencyjnych spólek na rynku europejskim i aferalnej otoczce, to zenada. Sprzedalem swoja 30ke po 352 i nie wracam do tego pociagu.

TPSA
Dywidenda 10% przy duzo lepszych fundamentach, ale kiepskim trendzie obrotów i zysków wyglada srednio dobrze. Jestem zapakowany, ale... sa lepsze spólki wyplacajace niewiele mniejsza dywidende.

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-06-02 07:10:43
Autor: SlawcioD
Jan Werbinski pisze:
[...]

dopiero teraz zauwazylem ze temat w przeciwienstwie do postu nie dotyczy
tepsy;), ale chyba tworcy watku chodzilo o ekstrapolacje wynikow analizy
tepsy na pzu. przynajmniej ja tak to odczytuje

pozdrawiam
SlawcioD

Kupujcie PZU... po wypłacie dywidendy :)