Kupujcie kamery

Data: 2018-11-05 06:04:25
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupujcie kamery
o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Data: 2018-11-05 06:18:19
Autor: Kris
Kupujcie kamery
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 15:04:28 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Zaraz nijaki Cavallino napisze że ten w golfie jechał jak kapelusznik.

Data: 2018-11-05 07:04:53
Autor: losspistolss
Kupujcie kamery
Sprawca pewnie nie lubi VW. Musi być dobrze podwieszony. Ale zaraz mamy przecież wolne sądy i tą, nooo.. konstytucję.

Data: 2018-11-05 17:48:51
Autor: Cavallino
Kupujcie kamery
W dniu 05-11-2018 o 16:04, losspistolss@gmail.com pisze:
Sprawca pewnie nie lubi VW. Musi być dobrze podwieszony. Ale zaraz mamy przecież wolne sądy i tą, nooo.. konstytucję.

PLONK
I tak nie wiadomo do kogo i o czym toto pisało.

Data: 2018-11-05 18:11:35
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

Shrek

Data: 2018-11-05 20:32:34
Autor: Tom N
Kupujcie kamery
Shrek w <news:prptk6$j8d$1node1.news.atman.pl>:

W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

https://www.youtube.com/watch?v=eJ5RDxzOfUk

Weź gamonia do kibla wrzuć

--
'Tom N'

Data: 2018-11-06 09:07:49
Autor: sczygiel
Kupujcie kamery
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 18:11:36 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

Shrek

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

Data: 2018-11-06 19:01:06
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 06.11.2018 o 18:07, sczygiel@gmail.com pisze:

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

A z kiedy wyrok? Prawomocny?

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata i psychotesty potem.

Shrek

Data: 2018-11-09 14:49:05
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-06 o 19:01, Shrek pisze:
W dniu 06.11.2018 o 18:07, sczygiel@gmail.com pisze:

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

A z kiedy wyrok? Prawomocny?

A co co za różnica? Błędne orzeczenia na każdym etapie postępowania są naganne.

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata

Na jakiej podstawie prawnej?

i psychotesty potem.

To byłoby adekwatne gdyby psychotesty badały to co widzieliśmy a tak to nie mają związku.

W ogóle nie widzę jak przeciętny sędzia miałby tu przypisać umyślność bez opinii biegłego psychologa. Inaczej jest właśnie to co w wyroku.

Data: 2018-11-06 13:04:21
Autor: robot
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-05 o 18:11, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

Nudy.

Data: 2018-11-06 07:08:35
Autor: J.F.
Kupujcie kamery
Dnia Mon, 5 Nov 2018 06:04:25 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)
https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

No i jak to nie poprzec dobrej zmiany ...

J.

Data: 2018-11-06 07:15:29
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 06.11.2018 o 07:08, J.F. pisze:

o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)
https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

No i jak to nie poprzec dobrej zmiany ...

NIe obejrzałem całości, bo szkoda mi czasu, ale zakładam, że chodzi o to, że walący jest sędzią?

No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią dobrozmianowym?

Shrek

Data: 2018-11-06 11:09:12
Autor: J.F.
Kupujcie kamery
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prrbhv$uh7$4@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie. Albo nie powiedzieli, ale raczej by wyszlo, wiec by powiedzieli.

No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią dobrozmianowym?

Nie chodzi o walacego, tylko orzekajacego.

Za taki numer ? Zabrac PJ na dwa lata, grzywny 5000 za uszkodzenie mienia, zwrot kosztow naprawy, nawiazka mala dla poszkodowanego,
i rok w zawieszeniu na 5 za skladanie falszywych zeznan.

To w wersji lagodnej.

J.

Data: 2018-11-06 09:09:34
Autor: sczygiel
Kupujcie kamery
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:10:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

i rok w zawieszeniu na 5 za skladanie falszywych zeznan.

Ja bym dodal wyslanie na badania psychiatryczne i probe zabojstwa.
Ale ja nienormalny jestem...

Data: 2018-11-06 19:01:48
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 06.11.2018 o 18:09, sczygiel@gmail.com pisze:

Ja bym dodal wyslanie na badania psychiatryczne i probe zabojstwa.
Ale ja nienormalny jestem...

No to wychodzi, że wszyscy pojebani jesteśmy;)

Shrek

Data: 2018-11-06 11:12:36
Autor: losspistolss
Kupujcie kamery
No nie wszyscy, Ciastolino jest normalny.

Data: 2018-11-07 21:21:14
Autor: J.F.
Kupujcie kamery
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19a31ea8-2579-4f6f-9e4b-646b5c2fab2d@googlegroups.com...
[...]

Podalem wersje łagodna, zeby mozna bylo porownac wyrok ktory zapadl, i takie IMHO minimum ktore powinno wyjsc.
Wiekszy by nie dziwil.

Proba zabojstwa ... no nie, załozmy ze zabic nie chcial. Wiec nie mozna oskarzyc.

Ostatnio przy jakiejs okazji padlo "narazenie na bezposrednie ryzyko utraty zycia lub zdrowia", oraz "sprowadzenie zagrozenia katastrofa w wielkich rozmiarach".

To pierwsze to ciekaw jestem czy ma oparcie w kodeksie ...

J.

Data: 2018-11-06 21:59:59
Autor: Budzik
Kupujcie kamery
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią
dobrozmianowym?

Zupełnie offtopicznie - w telewizorni słyszałem ze borowik który zrobił wioche premier Szydło dostał 220zł mandatu...
Jak to mozliwe?
Kilkukrotnie słyszałem od policji ze za spowodowanie kolizji jest 500zł (200 plus 300 z dwóch roznych paragrafów)

To jak to jest?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2018-11-06 23:14:44
Autor: radekp@konto.pl
Kupujcie kamery
06 Nov 2018 21:59:59 GMT, w <XnsA992E3DA58AC1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

[...]

200zł za kolizję
20zł dostał za przyczynę (w tym wypadku najechanie na tył nie jest wprost
wymienione w taryfikatorze, więc obowiązują widełki 20-500zł)

Data: 2018-11-07 16:59:57
Autor: Budzik
Kupujcie kamery
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Tak sie bawią sk..... :(
Ale dobrze wiedziec - dziekuje za odpowiedz.

Data: 2018-11-07 18:14:08
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 06.11.2018 o 22:59, Budzik pisze:

Kilkukrotnie słyszałem od policji ze za spowodowanie kolizji jest 500zł
(200 plus 300 z dwóch roznych paragrafów)

To jak to jest?

Wyszła premier i powiedziała, że to mu się należało - na chuj drążyć temat?

Shrek

Data: 2018-11-09 14:38:42
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-07 o 18:14, Shrek pisze:
[...]

Normalny ludzik dostał za coś podobnego 450

Data: 2018-11-09 14:36:12
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-06 o 22:59, Budzik pisze:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Myślę, że mógł tylko pouczyć :-)

Data: 2018-11-07 03:07:07
Autor: Kris
Kupujcie kamery
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 15:04:28 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Ten z terenówki zapewne komunikował się poprzez mruganie światłami, facet z golfa komunikatów prawidłowo nie odczytał to doszło(że zacytuję Cavallina) do "normalnej sytuacji drogowej"

Data: 2018-11-07 03:53:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupujcie kamery
-- Ten z terenówki zapewne komunikował się poprzez mruganie światłami, facet z golfa komunikatów prawidłowo nie odczytał to doszło(że zacytuję Cavallina) do "normalnej sytuacji drogowej"

przeslanie jest takie ze kazdy moze trafic na wariata drogowego wiec lepiej zainwestowac te pare zeta

moj typ na tyl:
https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_009344135394.html

ps wczoraj 58 tys odslon dzis prawie 80 tys niezle idzie wiec szansa ze trafi do TVN czy Faktu rosnie

Data: 2018-11-07 04:17:29
Autor: Kris
Kupujcie kamery
W dniu środa, 7 listopada 2018 12:53:03 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:

ps wczoraj 58 tys odslon dzis prawie 80 tys niezle idzie wiec szansa ze trafi do TVN czy Faktu rosnie

On jak on. Promowanie idioty w telewizji niepotrzebne i np mnie mało ten idiota interesuje.
Ale jak najbardziej tv powinna się zając działaniami sądu w tym przypadku
Bo wg mnie ten idiota z terenówki nie powinien już mieć możliwości legalnego siadania za kierownice do końca swoich dni.

Córka mojego kolegi niecały rok temu prawko zdała, niedoświadczony kierowca na łuku widząc nadjeżdżające z naprzeciwka auto zrobiła zbyt gwałtowny manewr i dachowała, drugie auto niegroźnie wjechało do rowu unikając kolizji. Na szczęście nikomu nic się nie stało ale policjant jak przybył na miejsce to wlepił jej 500zł mandatu i zabrał prawko za niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze.
A idiota z terenówki prawko ma.

Data: 2018-11-07 04:46:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupujcie kamery
-- On jak on. Promowanie idioty w telewizji niepotrzebne i np mnie mało ten idiota interesuje.

wariat drogowy to w PL celebryta bedzie mial publike na 100%

-- Ale jak najbardziej tv powinna się zając działaniami sądu w tym przypadku

wykop juz kopie :-)

Jak zobaczyłem oświadczenie majątkowe tej Pani to dopiero się zdziwiłem. Dom 350m2 drugi 180m2 5 mieszkań łączenie 370m2 + 170 000 oszczędności. VW TIGUAN 2012 i MAZDA 3 2014. no i teraz krotka pilka do Zera, jak z PO to robimy pokazowke a jak bratnia dusza to zamiatamy pod dywan :-)

Data: 2018-11-07 05:08:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Kupujcie kamery
i tak przy okazji

przy wypadku z ofiarami smiertelnymi biegli jednak potrafia sie przylozyc:

https://echodnia.eu/radomskie/tragiczny-wypadek-na-mieszka-i-w-radomiu-jechal-okolo-163-kmh-zapadl-wyrok/ar/13143406

Mocnym dowodem w sprawie była ostatni zapis z radaru samochodu mercedes, którym poruszał się Mateusz D. Wskazywał on, że samochód w chwili zderzenia z autem miał prędkość 152 kilometrów na godzinę, ale było to w chwili zmniejszenia prędkości spowodowanej hamowaniem na ostatnich metrach przed uderzeniem.

Data: 2018-11-09 15:18:15
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-07 o 14:08, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Biegli realizują to co im sąd zleci i robią tylko tyle co umieją.

Data: 2018-11-09 15:11:56
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-07 o 13:46, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Nie wartość majątku a pochodzenie ważne, czyli na prowadzone przez nią sprawy powinieneś patrzeć.

Data: 2018-11-09 15:09:47
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-07 o 13:17, Kris pisze:
[...]

Ale to musiałbyś go w więzieniu osadzić bo inaczej będzie mógł wsiąść choćby mu wszyscy na świecie zakazali.

[...]

Ale to z naprzeciwka prawidłowo jechało czy nie?

Data: 2018-11-07 13:13:27
Autor: Miroo
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-07 o 12:53, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Raczej do teleexpressu - wpisuje się w walkę z sądami

Pozdrawiam

Kupujcie kamery