Kupujcie kamery

Data: 2018-11-05 18:11:35
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

Shrek

Data: 2018-11-05 20:32:34
Autor: Tom N
Kupujcie kamery
Shrek w <news:prptk6$j8d$1node1.news.atman.pl>:

W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

https://www.youtube.com/watch?v=eJ5RDxzOfUk

Weź gamonia do kibla wrzuć

--
'Tom N'

Data: 2018-11-06 09:07:49
Autor: sczygiel
Kupujcie kamery
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 18:11:36 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 05.11.2018 o 15:04, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

Streścisz?

Shrek

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

Data: 2018-11-06 19:01:06
Autor: Shrek
Kupujcie kamery
W dniu 06.11.2018 o 18:07, sczygiel@gmail.com pisze:

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

A z kiedy wyrok? Prawomocny?

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata i psychotesty potem.

Shrek

Data: 2018-11-09 14:49:05
Autor: kk
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-06 o 19:01, Shrek pisze:
W dniu 06.11.2018 o 18:07, sczygiel@gmail.com pisze:

Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
Wolne sądy...

A z kiedy wyrok? Prawomocny?

A co co za różnica? Błędne orzeczenia na każdym etapie postępowania są naganne.

Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata

Na jakiej podstawie prawnej?

i psychotesty potem.

To byłoby adekwatne gdyby psychotesty badały to co widzieliśmy a tak to nie mają związku.

W ogóle nie widzę jak przeciętny sędzia miałby tu przypisać umyślność bez opinii biegłego psychologa. Inaczej jest właśnie to co w wyroku.

Data: 2018-11-06 13:04:21
Autor: robot
Kupujcie kamery
W dniu 2018-11-05 o 18:11, Shrek pisze: