Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy

Data: 2012-11-05 14:16:46
Autor: Jusuf
Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy
To co szykuje nam obecny rząd i sprzedawcy prądu w podwyżkach cen energii elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa, dotyczy co najmniej 15 mln Polaków. Wygląda to już na prawdziwą ekonomiczną wojnę z własnym narodem.

Polska Tuska 2012

http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/78910,janusz-szewczak-kupujcie-lampy-naftowe-i-piecyki-kozy -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-05 12:05:58
Autor: Marek
Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy
On Nov 5, 2:16 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
To co szykuje nam obecny rz±d i sprzedawcy pr±du w podwyżkach cen energii
elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa,
dotyczy co najmniej 15 mln Polaków. Wygl±da to już na prawdziw± ekonomiczn±
wojnę z własnym narodem.

Polska Tuska 2012

http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/78910,janusz-szewczak-kupujcie-...

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

W "kozie", pali sie , tradycyjnie, drewnem.
Tymczasem, cena drewna opalowego wzrosla w Polsce, w ciagu ostatnich
7-8 lat :  SZESCIOKROTNIE !!!

W tym samym czasie, w Niemczech, promowano instalowanie automatycznych
kotlow c.o., opalanych peletami drewnianymi.
Zdziwilem sie, ze nie pomysleli o ryzyku wzrostu cen drewna...
Zostalaem uspokojony: kazdy taki klient otrzymal dziesiecioletnia
gwarancje utrzymania ceny !!!

Teraz przejezdzam czesto przez polsko-niemiecka granice i obserwuje te
"dymiace" para fabryki peletow, te kolejki polskich tirow wyladowanych
klocami drewna, dowozacych material do produkcji , oraz...te
wyjezdzajace z fabryk , niemieckie tiry z  napisami reklamujacymi
"ekologiczny opal".

Tyle zysku ma polski Narod z akcesji do Unii.

Data: 2012-11-05 21:24:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 21:05, Marek pisze:
On Nov 5, 2:16 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
To co szykuje nam obecny rzÄ…d i sprzedawcy prÄ…du w podwyĹĽkach cen energii
elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa,
dotyczy co najmniej 15 mln PolakĂłw. WyglÄ…da to juĹĽ na prawdziwÄ… ekonomicznÄ…

Co to jest "pelet"?

Data: 2012-11-05 12:41:36
Autor: Marek
On Nov 5, 9:24 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

> "ekologiczny opal".

> Tyle zysku ma polski Narod z akcesji do Unii.

Tyle samo, co - granulki.
Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
"kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Data: 2012-11-05 21:54:34
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 21:41, Marek pisze:

Co to jest "pelet"?
Tyle samo, co - granulki.
Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
"kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Dzięki za info, e-zop. Pierwszy raz spotkałam się z takim terminem.

Data: 2012-11-05 13:00:56
Autor: Marek
On Nov 5, 9:54 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Tyle samo, co - granulki.
> Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
> "kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Dzięki za info, e-zop. Pierwszy raz spotkałam się z takim terminem.

Zdarza sie.
U nas na studiach, byl jeden, ktory pierwszy raz w zyciu spotkal sie z
terminem "łechtaczka"...

Data: 2012-11-05 22:11:57
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 22:00, Marek pisze:
[...]

terminem "Ĺ‚echtaczka"...

E tam, pewnie "ją" nazywał jakoś po swojemu..

Data: 2012-11-05 13:16:02
Autor: Marek
On Nov 5, 10:11 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Zdarza sie.
> U nas na studiach, byl jeden, ktory pierwszy raz w zyciu spotkal sie z
> terminem "łechtaczka"...

E tam, pewnie "j±" nazywał jako¶ po swojemu..

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Data: 2012-11-05 22:20:44
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem drzewnym się nie spotkałem.

Data: 2012-11-05 14:03:53
Autor: Marek
On Nov 5, 10:20 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

> A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
drzewnym się nie spotkałem.

A z łechtaczka ?

Data: 2012-11-05 14:28:34
Autor: Marek
On Nov 5, 11:03 pm, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:

> Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
> drzewnym się nie spotkałem.

A z łechtaczka ?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3CspbA4AzdTGDx0NKkJk0qfGwu4U81nDGTMtiWKgN4J_MEDKT

Data: 2012-11-06 09:06:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 23:03, Marek pisze:
On Nov 5, 10:20 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?
Tu juĹĽ nawet o nazwÄ™ nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
drzewnym się nie spotkałem.
A z Ĺ‚echtaczka ?

Ty e-zop na takie zwierzenia mnie nie naciÄ…gaj.

Data: 2012-11-05 12:43:06
Autor: Marek

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTM-6YCovMkNVkJyHnkzkvnMjn-ADo8gPQsC3d6-PdgPH_c9pOxQ

Data: 2012-11-05 14:26:38
Autor: Przemysław M.
Kupujcie lampy naftowe i piecyki ˇV kozy
Dnia Mon, 5 Nov 2012 14:16:46 +0100, Jusuf napisał(a):

To co szykuje nam obecny rz±d i sprzedawcy pr±du w podwyżkach cen energii elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa, dotyczy co najmniej 15 mln Polaków. Wygl±da to już na prawdziw± ekonomiczn± wojnę z własnym narodem.

Polska Tuska 2012

http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/78910,janusz-szewczak-kupujcie-lampy-naftowe-i-piecyki-kozy -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Ruscy przykręc± naftę to czym będziesz ¶wiecić oszołomie pisowski?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-11-05 15:11:19
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 14:16, Jusuf pisze:
[...]

MyĹ›lisz ĹĽe wÄ™giel do kozy czy nafta do lampy bÄ™dzie dostÄ™pniejsza cenowo od energii elektrycznej?  Paradoksalnie ratunkiem byĹ‚by wyjazd polskiego emeryta do USA, tam ze wzglÄ™du na niĹĽsze koszty ĹĽycia miaĹ‚by szanse na przeĹĽycie.

Data: 2012-11-05 17:48:52
Autor: Przemysław M.
Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy
Dnia Mon, 05 Nov 2012 15:11:19 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2012-11-05 14:16, Jusuf pisze:
To co szykuje nam obecny rzŕd i sprzedawcy prŕdu w podwyýkach cen energii elektrycznej w 2013r. to bćdzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardůowa, dotyczy co najmniej 15 mln Polaków. Wyglŕda to juý na prawdziwŕ ekonomicznŕ wojnć z wůasnym narodem.

Polska Tuska 2012

Myúlisz ýe wćgiel do kozy czy nafta do lampy bćdzie dostćpniejsza cenowo od energii elektrycznej?  Paradoksalnie ratunkiem byůby wyjazd polskiego emeryta do USA, tam ze wzglćdu na niýsze koszty ýycia miaůby szanse na przeýycie.

To nie ja rzuciůem taki pomysů. Byůeú kiedykolwiek w USA?

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-11-05 21:23:23
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 17:48, Przemysław M. pisze:
Dnia Mon, 05 Nov 2012 15:11:19 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Myślisz że węgiel do kozy czy nafta do lampy będzie dostępniejsza cenowo
od energii elektrycznej?  Paradoksalnie ratunkiem byĹ‚by wyjazd polskiego
emeryta do USA, tam ze względu na niższe koszty życia miałby szanse na
przeĹĽycie.
To nie ja rzuciłem taki pomysł. Byłeś kiedykolwiek w USA?

To była odpowiedź na post Jusufa.
  Jasne.

Data: 2012-11-05 20:00:32
Autor: matusm

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k78e81$rtp$1adenine.netfront.net...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy