Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy

Data: 2012-11-05 12:05:58
Autor: Marek
Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy
On Nov 5, 2:16 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
To co szykuje nam obecny rz±d i sprzedawcy pr±du w podwyżkach cen energii
elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa,
dotyczy co najmniej 15 mln Polaków. Wygl±da to już na prawdziw± ekonomiczn±
wojnę z własnym narodem.

Polska Tuska 2012

http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/78910,janusz-szewczak-kupujcie-...

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

W "kozie", pali sie , tradycyjnie, drewnem.
Tymczasem, cena drewna opalowego wzrosla w Polsce, w ciagu ostatnich
7-8 lat :  SZESCIOKROTNIE !!!

W tym samym czasie, w Niemczech, promowano instalowanie automatycznych
kotlow c.o., opalanych peletami drewnianymi.
Zdziwilem sie, ze nie pomysleli o ryzyku wzrostu cen drewna...
Zostalaem uspokojony: kazdy taki klient otrzymal dziesiecioletnia
gwarancje utrzymania ceny !!!

Teraz przejezdzam czesto przez polsko-niemiecka granice i obserwuje te
"dymiace" para fabryki peletow, te kolejki polskich tirow wyladowanych
klocami drewna, dowozacych material do produkcji , oraz...te
wyjezdzajace z fabryk , niemieckie tiry z  napisami reklamujacymi
"ekologiczny opal".

Tyle zysku ma polski Narod z akcesji do Unii.

Data: 2012-11-05 21:24:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 21:05, Marek pisze:
On Nov 5, 2:16 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
To co szykuje nam obecny rzÄ…d i sprzedawcy prÄ…du w podwyĹĽkach cen energii
elektrycznej w 2013r. to będzie prawdziwy szok. Sprawa jest gardłowa,
dotyczy co najmniej 15 mln PolakĂłw. WyglÄ…da to juĹĽ na prawdziwÄ… ekonomicznÄ…

Co to jest "pelet"?

Data: 2012-11-05 12:41:36
Autor: Marek
On Nov 5, 9:24 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

> "ekologiczny opal".

> Tyle zysku ma polski Narod z akcesji do Unii.

Tyle samo, co - granulki.
Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
"kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Data: 2012-11-05 21:54:34
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 21:41, Marek pisze:

Co to jest "pelet"?
Tyle samo, co - granulki.
Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
"kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Dzięki za info, e-zop. Pierwszy raz spotkałam się z takim terminem.

Data: 2012-11-05 13:00:56
Autor: Marek
On Nov 5, 9:54 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Tyle samo, co - granulki.
> Drewno mieli sie na maczke, a potem formuje, pod cisnieniem na taka
> "kielbaske" grubosci 3-6 mm.

Dzięki za info, e-zop. Pierwszy raz spotkałam się z takim terminem.

Zdarza sie.
U nas na studiach, byl jeden, ktory pierwszy raz w zyciu spotkal sie z
terminem "łechtaczka"...

Data: 2012-11-05 22:11:57
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 22:00, Marek pisze:
[...]

terminem "Ĺ‚echtaczka"...

E tam, pewnie "ją" nazywał jakoś po swojemu..

Data: 2012-11-05 13:16:02
Autor: Marek
On Nov 5, 10:11 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Zdarza sie.
> U nas na studiach, byl jeden, ktory pierwszy raz w zyciu spotkal sie z
> terminem "łechtaczka"...

E tam, pewnie "j±" nazywał jako¶ po swojemu..

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Data: 2012-11-05 22:20:44
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem drzewnym się nie spotkałem.

Data: 2012-11-05 14:03:53
Autor: Marek
On Nov 5, 10:20 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

> A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?

Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
drzewnym się nie spotkałem.

A z łechtaczka ?

Data: 2012-11-05 14:28:34
Autor: Marek
On Nov 5, 11:03 pm, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:

> Tu już nawet o nazwę nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
> drzewnym się nie spotkałem.

A z łechtaczka ?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3CspbA4AzdTGDx0NKkJk0qfGwu4U81nDGTMtiWKgN4J_MEDKT

Data: 2012-11-06 09:06:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-05 23:03, Marek pisze:
On Nov 5, 10:20 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-05 22:16, Marek pisze:

A ty, jak nazywales pelety "po swojemu" ?
Tu juĹĽ nawet o nazwÄ™ nie chodzi - po prostu nigdy z takim granulatem
drzewnym się nie spotkałem.
A z Ĺ‚echtaczka ?

Ty e-zop na takie zwierzenia mnie nie naciÄ…gaj.

Data: 2012-11-05 12:43:06
Autor: Marek
> [...]

> "ekologiczny opal".

> Tyle zysku ma polski Narod z akcesji do Unii.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTM-6YCovMkNVkJyHnkzkvnMjn-ADo8gPQsC3d6-PdgPH_c9pOxQ

Kupujcie lampy naftowe i piecyki – kozy