Kupujcie motocykle, będzie fajnie:)

Data: 2009-08-09 12:57:34
Autor: arek
Kupujcie motocykle, będzie fajnie:)
On 7 Sie, 15:31, "Jakub Spiernowski" <J...@ziza.de> wrote:
gleba!:http://tinyurl.com/nmxkpj

Myslalem, ze w motorach sa hamulce i kierownica.

Kurde, to trzeba miec jaja wieksze od mozgu,
zeby motorem jezdzic :)

Data: 2009-08-09 22:01:01
Autor: Maciek
arek pisze:
Myslalem, ze w motorach sa hamulce i kierownica.
Niestety nie każdemu to wychodzi. A w motorach to raczej tylko cylindry, tłoki, korbowody itp.

Kurde, to trzeba miec jaja wieksze od mozgu,
zeby motorem jezdzic :)
Nooooo. A jak się chce coś "mondrego" napisać, to jak widać nie trzeba mieć ani tego, ani tego.

Maciek

Data: 2009-08-09 23:45:41
Autor: Jotte
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
W wiadomosci
news:f3097f4a-e6cf-476e-b1a3-da4198059e88q35g2000vbi.googlegroups.com arek
<ArkadiuszD@gmail.com> pisze:

Myslalem, ze w motorach sa hamulce i kierownica.
W niektórych sa.
Ale nie dzialaja same z siebie.

Kurde, to trzeba miec jaja wieksze od mozgu,
zeby motorem jezdzic :)
Trzeba miec mózg mniejszy od jaj, zeby tak uogólniac.
Takie sytuacje, jak pokazana na filmiku sa pokazywane dosc czesto w róznych mediach. Co ciekawe sa to zdarzenia z udzialem gówniarzy na tzw. wiertarkach. A na drogach sa tez prawdziwi, doswiadczeni i powazni motocyklisci na chopperach, cruiserach i o nich jakos takich nowinek nie znajduje.
W mojej dosc dlugiej praktyce drogowej nie zauwazylem wielu debilnych zachowan tej grupy easy-riderów. W odróznieniu od dawców nerek na suszarkach.

--
Jotte

Data: 2009-08-09 22:03:19
Autor: Robert Rędziak
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
On Sun, 9 Aug 2009 23:45:41 +0200, Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:

Co ciekawe sa to zdarzenia z udzialem gówniarzy na tzw. wiertarkach. A na drogach sa tez prawdziwi, doswiadczeni i powazni motocyklisci na chopperach, cruiserach i o nich jakos takich nowinek nie znajduje.

 Pomogę Panu Szanownemu:

 http://www.piomay.riders.pl/oni/aid.html
 http://rockers.webd.pl/forum/viewthread.php?thread_id=235

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-10 00:18:22
Autor: Jotte
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
W wiadomo¶ci news:slrnh7uht7.c1c.rekinlazarus.wkurw.org Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> pisze:

[...]

O pomoc nie zabiegałem, niemniej dzięki.
Tylko o co ci chodzi?
Że Liaz zrobił wypadek?
Message-ID wprawdzie podałe¶ nieprawidłowo, ale zadałem sobie trud i dotarłem. Cóż - zdarza sie, nie twierdzę że nie.
A to trzecie także nie rozumiem o co ci biega.
Przy okazji okazji:
http://42.pl/u/1J2P

--
Jotte

Data: 2009-08-10 18:12:53
Autor: Robert Rędziak
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
On Mon, 10 Aug 2009 00:18:22 +0200, Jotte
[...]

 Cieszęsiężemogłempomóc.

Tylko o co ci chodzi?
Że Liaz zrobił wypadek?

 Przypadek pierwszy: chyba najspokojniejsi i najostrożniejsi
 ludzie na ¶wiecie, młodzi, ale Dzikku nie siedział na motorze po
 raz pierwszy. Na nakedzie, OIDP, nie na ¶cigaczu. Jechali tempem
 rekreacyjnym i... skończyli na ciężarówce, która zjechała na ich
 pas.

 Przypadek drugi: kole¶ niemłody, z dużym stażem, na Bonevillu,
 którego trudno nazwać szlifierk±, wiertark±, strugark±,
 frezark±, pilark± tarczow± czy innym narzędziem. Kto¶ wymusił na
 nim pierwszeństwo. Kolejna bezsensowna ¶mierć.

Message-ID wprawdzie podałe¶ nieprawidłowo,

 Przerosło cię? Nie może być?

Cóż - zdarza sie, nie twierdzę że nie.

 Ale przecie ,,sa to zdarzenia z udzialem gówniarzy na tzw.
 wiertarkach''?

A to trzecie także nie rozumiem o co ci biega.

 Przypadek trzeci: Jeden rzut oka na mapę wystarcza, żeby uznać,
 że Policja mataczy (blokowanie drogi poprzecznej do drogi, któr±
 ucieka ¶cigany?!). Kolejny, bezsensowny wypadek nie z winy
 motocyklisty, jad±cego czym¶ innym niż ,,wiertark±''. A przecie
 ,,sa to zdarzenia z udzialem gówniarzy na tzw. wiertarkach''?

Przy okazji okazji:
http://42.pl/u/1J2P

 Wiem jak wygl±da TDM-ka (tak od kilkunastu lat bo się pojawiła
 na rynku gdzie¶ w tych czasach, kiedy sam jeĽdziłem na moto --
 ¶liniłem się doń). Taka krzyżówka supermoto i maszyny
 turystycznej. Wiertarka? Dobre sobie... No chyba że wiertark±
 nazywamy to wszystko co jest mocniejsze Jawy TS350 i Royala
 Enfielda Bullet.

Data: 2009-08-10 23:49:02
Autor: Jotte
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
W wiadomo¶ci news:slrnh80op5.r0s.rekinlazarus.wkurw.org Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> pisze:

O pomoc nie zabiegałem, niemniej dzięki.
Cieszęsiężemogłempomóc.
Nie powiedziałem, że w czymkolwiek pomogłe¶.

Message-ID wprawdzie podałe¶ nieprawidłowo,
Przerosło cię? Nie może być?
Nie, ciebie przerosło.
Ja podajesz Message-ID to przed nim daj "news:".
Będzie wygodniej.

Cóż - zdarza sie, nie twierdzę że nie.
Ale przecie ,,sa to zdarzenia z udzialem gówniarzy na tzw.
wiertarkach''?
Już rozumiem czego nie zrozumiałe¶.
To ja się po¶więcę i uczynię prostsz± wersję.
Chodziło mi o to, że jak anonsuj± w mediach wypadki _spowodowane_ przez motocyklistów, to s± to zwykle szczyle na tzw. ¶cigaczach, a nie poważni motocykli¶ci na nieco bardziej "prestiżowych" maszynach.

--
Jotte

Data: 2009-08-11 18:51:07
Autor: Robert Rędziak
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
On Mon, 10 Aug 2009 23:49:02 +0200, Jotte
[...]

 Jest jaki¶ obowi±zek podawania MID-u osadzonego w URI? Mnie jest
 wygodniej skopiować nagłówek.

Już rozumiem czego nie zrozumiałe¶.
To ja się po¶więcę i uczynię prostsz± wersję.
Chodziło mi o to, że jak anonsuj± w mediach wypadki _spowodowane_ przez motocyklistów,

 ...to przeciętny pismak zawsze napisze, że leciał czysta na
 gumie, nawet je¶li to była mała pierdziawka. Bo tego oczekuje
 lud i to się dobrze sprzedaje. A gdy s± ogóry to jeszcze trzeba
 zmajstrować jaki¶ materiał ,,pomocniczy''. Żeby daleko nie
 szukać, najbliższy przykład to przypadek wła¶ciciela pubu 2Koła.
 ¦wiadkowie jedno, pismak co innego.

to s± to zwykle szczyle na tzw. ¶cigaczach, a nie poważni motocykli¶ci na nieco bardziej "prestiżowych" maszynach.

 Jakie to s± ,,prestiżowe'' maszyny? Bo jak raz, state of the
 art, stanowi± wła¶nie szybkie plastiki.

Data: 2009-08-11 21:14:20
Autor: Jotte
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
W wiadomo¶ci news:slrnh83fcr.9nv.rekinlazarus.wkurw.org Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> pisze:

[...]
Nie ma takiego obowi±zku.
Nie ma też obowi±zku my¶lenia.
Z obu braków korzystasz pełna gęb±.
A ja ci tylko doradziłem jak jest lepiej.
Bez obowi±zku korzystania.

Mnie jest
wygodniej skopiować nagłówek.
Bo nie umiesz inaczej.

[...]

Ty pewnie najlepiej wiesz jak jest naprawdę, nie?

to s± to zwykle szczyle na tzw. ¶cigaczach, a nie poważni
motocykli¶ci na nieco bardziej "prestiżowych" maszynach.
Jakie to s± ,,prestiżowe'' maszyny? Bo jak raz, state of the
art, stanowi± wła¶nie szybkie plastiki.
Guzik prawda. Pismaków czytałe¶.
Poznaj trochę ¶rodowisko jeĽdĽców to będziesz wiedział.

--
Jotte

Data: 2009-08-10 08:30:42
Autor: WW
<ArkadiuszD@gmail.com> pisze:

Myslalem, ze w motorach sa hamulce i kierownica.
W niektĂłrych sa.
Ale nie dzialaja same z siebie.

Kurde, to trzeba miec jaja wieksze od mozgu,
zeby motorem jezdzic :)
Trzeba miec mĂłzg mniejszy od jaj, zeby tak uogĂłlniac.
Takie sytuacje, jak pokazana na filmiku sa pokazywane dosc czesto w rĂłznych mediach. Co ciekawe sa to zdarzenia z udzialem gĂłwniarzy na tzw. wiertarkach. A na drogach sa tez prawdziwi, doswiadczeni i powazni motocyklisci na chopperach, cruiserach i o nich jakos takich nowinek nie znajduje.

Zdajemy się zapominać o podstawowej zasadzie prawa rzymskiego, z którego i nasze się wywodzi.
"ChcÄ…cemu nie dzieje sie krzywda".
Chciał jechać 200 to pojechał i poniósł konsekwencje. Szkoda tylko tego, w którego walnął. Nawet jak się wybroni, to będąc człowiekiem, będzie musiał z tym żyć.

W mojej dosc dlugiej praktyce drogowej nie zauwazylem wielu debilnych zachowan tej grupy easy-riderĂłw. W odrĂłznieniu od dawcĂłw nerek na suszarkach.

Mam dla ciebie i innych smutna wiadomość. Ta teoria o dawcach jest mocno przesadzona. Resztki są tak uszkodzone, że nawet podroby się nie nadają do użycia.
Nagroda Darwina na co dzień.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-08-10 23:08:25
Autor: Jotte
Kupujcie motocykle, bedzie fajnie:)
W wiadomości news:h5oeuj$7mk$1atlantis.news.neostrada.pl WW <wuwu0@vp.pl>
pisze:

Zdajemy się zapominać o podstawowej zasadzie prawa rzymskiego, z którego
i  nasze siÄ™ wywodzi.
"ChcÄ…cemu nie dzieje sie krzywda".
Chciał jechać 200 to pojechał i poniósł konsekwencje.
Troszkę się świat od czasów rzymskich jednak zmienił.
Prawodawstwo takĹĽe.
A w ogóle to w czasach rzymskich rydwany były wolnossące, o sorry - wolnożrące.

Szkoda tylko tego,
w  ktĂłrego walnÄ…Ĺ‚. Nawet jak siÄ™ wybroni, to bÄ™dÄ…c czĹ‚owiekiem, bÄ™dzie
musiaĹ‚  z tym ĹĽyć.
Takich ocen staram się unikać.

Ta teoria o dawcach jest mocno przesadzona. Resztki sÄ… tak uszkodzone, ĹĽe nawet podroby siÄ™ nie nadajÄ…
do  uĹĽycia.
Trudno. Jeśli masz rację to taka śmierć nie dość, że głupia to jeszcze bezpożyteczna.

--
Jotte

Data: 2009-08-10 10:48:37
Autor: Maciek
Jotte pisze:
Co ciekawe sa to zdarzenia z udzialem gĂłwniarzy na tzw. wiertarkach.
Nie chodziło Ci przypadkiem o szlifierki?? Ja rozumiem, że można nie rozróżniać prostych narzędzi, ale po co od razu się tym chwalić? :->

Maciek

Kupujcie motocykle, będzie fajnie:)