Kupuję

Data: 2018-09-19 18:10:47
Autor: Bok
Kupuję
Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe, jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

Data: 2018-09-19 09:42:06
Autor: zbigniewgotkiewicz
Kupuję
Samochód to narzędzie. Jak mieszkasz w górach albo w lesie to jest szansa że będzie spełniał oczekiwania.

Data: 2018-09-19 10:02:33
Autor: Zenek Kapelinder
Kupuję
Blondi w pakiecie z oponami?

Data: 2018-09-19 10:12:20
Autor: losspistolss
Kupuję
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

Data: 2018-09-19 10:48:27
Autor: Bolko
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 19:12:21 UTC+2 użytkownik losspi...@gmail.com napisał:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

Nie jest.
Firma kupiła te samochody ludziom którzy budowali autostradę w trudnym terenie-mokradła.
Nikt nie chciał tym jeździć/może nie umieli.

Data: 2018-09-19 21:35:19
Autor: yabba
Kupuję
W dniu 19-09-2018 o 19:48, Bolko pisze:
[...]

Może mieli założone seryjne szosowe opony, które są słabe w terenie?

W mojej poprzedniej firmie kupili 2 czy 3 sztuki i trzeba było dokupować komplet terenowych opon, bo seryjne opony ślizgały się w każdej kałuży.

Narzekania były na mało miejsca na tylnych siedzeniach i mikroskopijny bagażnik.

yabba

Data: 2018-09-19 12:44:30
Autor: zbigniewgotkiewicz
Kupuję
Terenówka to przede wszystkim opony.

Data: 2018-09-19 18:42:46
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 10:12:20 -0700, losspistolss wrote:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

W terenie to mnie nie dziwi. Dziwi mnie jak widzę takie błyszczące wypolerowane cacka w centrach dużych miast...

Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

Mateusz

Data: 2018-09-19 11:53:52
Autor: Kris
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 20:42:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]

Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

Po co?
Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko pokonuje najczęściej

Data: 2018-09-19 19:21:07
Autor: Mateusz Viste
Kupuję

napisał:
> [...]

Po co?
Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko

losspistolss wspominał o "trudnym terenie" :) Bez blokady to z napędu 4x4 - przy terenówce - więcej problemu niż pożytku.

Mateusz

Data: 2018-09-19 16:17:21
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok wrote:
Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

Przecież Jimny to maleństwo jest. Nawet moja Niva większa, choć ona też z tych malutkich przecież. Inna sprawa to do czego to ma być - wiem że miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować, widuję często w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im to...

Mateusz

Data: 2018-09-19 18:41:33
Autor: JDX
Kupuję
On 2018-09-19 18:17, Mateusz Viste wrote:
[...]
wiem że miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować,
widuję często w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im
to...Ba, sądząc po liczbie pick-upów, to IMO najwięcej wieśniaków w Polsce
jest w Warszawie. :-D A ten Jimny fajny jest - malutki, więc dobry do
jazdy w terenie - ryby, grzyby, itp.

Data: 2018-09-19 19:34:20
Autor: RadoslawF
Kupuję

[...]

Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

Pozdrawiam

Data: 2018-09-19 18:37:59
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 19:34:20 +0200, RadoslawF wrote:
Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi wysokimi.

Mateusz

Data: 2018-09-20 04:13:39
Autor: RadoslawF
Kupuję

[...]

Ja tam nigdy w ameryce nie byłem co musi potwierdzać jej nieistnienie.
A te amerykańskie filmy w kinach i TV to tylko wroga propaganda.

Pozdrawiam

Data: 2018-09-20 06:48:53
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Thu, 20 Sep 2018 04:13:39 +0200, RadoslawF wrote:
[...]

Różnica między nami jest taka, że ja w Ameryce byłem. I po dużych miastach (Europejskich) jeździłem, małymi pytkami właśnie. Dzięki temu doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens - nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

Mateusz

Data: 2018-09-20 09:26:33
Autor: Akarm
Kupuję

Dzięki temu
doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens -
nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

A to aż jakiegoś doświadczenia trzeba, żeby stwierdzić kretynizm posiadania terenówki do jazdy po asfaltach? Przecież to jest oczywiste nawet dla mniej inteligentnego człowieka, nie potrzeba do tego żadnego doświadczenia! :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-09-20 07:43:28
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Thu, 20 Sep 2018 09:26:33 +0200, Akarm wrote:
[...]

Widocznie ja z tych mniej inteligentnych właśnie. Gdyby nie fakt, że jazda po dużych miastach nie jest mi obca, to byłbym w stanie uwierzyć w te bajki o "wysokich krawężnikach" :)

Mateusz

Data: 2018-09-20 06:31:16
Autor: sczygiel
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 13:38:00 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]

To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi wysokimi.

Nie jedyny.
Jedyne wlasciwe to po prostu mozliwosc rozliczenia vat-u (bo ciezarowy) i wywiezienie rodziny w pole z wszystkimi wozkami, nosidelkami, rowerami.

No i troche podciaganie swojego statusu ale to tylko niektore jednostki stosuja. Reszta kupuje terenowki, suvy coby te 23%vat i koszty paliwa zyskiwac..

Data: 2018-09-20 14:06:44
Autor: losspistolss
Kupuję
Opinia, że ten maluch jest dobry w trudnym terenie pochodzi od znajomego, który tapla się w błocie. Sam siedziałem w tym cacuszku i dla mnie było to za małe i za drogie, o ile pamiętam było to 70 tysięcy za nowe, wyposażenia i wersji nie pamiętam.

Data: 2018-09-20 00:45:52
Autor: kk
Kupuję
W dniu 2018-09-19 o 18:10, Bok pisze:
Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe, jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

Zainteresował mnie on ale jako auto dla kilku osób, powiedzmy trzech. Normalnie wystarczy Twizy.

Data: 2018-09-20 01:25:01
Autor: Tomasz Pyra
Kupuję
Dnia Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok napisał(a):

Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe, jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

Ooo... czy to mechaniczna dźwignia, do fizycznego przełączania nastaw
centralnego dyfra, czy tylko joystick dla picu?

Bo jeśli prawdziwa, mechaniczna wajcha, to znaczy że Suzuki po parunastu
latach wiecznie blokujących i zacinających się elektrycznych układów
przełączenia napędu, w końcu poszło po rozum do głowy i zastosowało
mechaniczny wyszukiwacz, który w razie czego dużo łatwiej będzie odblokować
pomagając sobie choćby sprzęgłem.

Data: 2018-09-20 13:03:30
Autor: Myjk
Kupuję
Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok
Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody,

Już jest. Sąsiad ma takiego tylko z miekkim dachem, i moja projektantka
wnętrz też (z kolei normalnie ze sztywnym). Tylko trochę starsze modele.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-09-20 14:34:33
Autor: Iguan_007
Kupuję
Sam tez go rozwazam. Kiedy jeszcze  bawilem sie w bloto to jezdzilem starym Samurajem i pozniej Jimny (z kims). Te samochody sa rewelacyjne w trudnym terenie i nie ustepuja w niczym duzym 4x4. Za to na autostradzie masakra :)

Kupuję