Kupuję

Data: 2018-09-19 16:17:21
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok wrote:
Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

Przecież Jimny to maleństwo jest. Nawet moja Niva większa, choć ona też z tych malutkich przecież. Inna sprawa to do czego to ma być - wiem że miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować, widuję często w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im to...

Mateusz

Data: 2018-09-19 18:41:33
Autor: JDX
Kupuję
On 2018-09-19 18:17, Mateusz Viste wrote:
[...]
wiem że miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować,
widuję często w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im
to...Ba, sądząc po liczbie pick-upów, to IMO najwięcej wieśniaków w Polsce
jest w Warszawie. :-D A ten Jimny fajny jest - malutki, więc dobry do
jazdy w terenie - ryby, grzyby, itp.

Data: 2018-09-19 19:34:20
Autor: RadoslawF
Kupuję

[...]

Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

Pozdrawiam

Data: 2018-09-19 18:37:59
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 19:34:20 +0200, RadoslawF wrote:
Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi wysokimi.

Mateusz

Data: 2018-09-20 04:13:39
Autor: RadoslawF
Kupuję

[...]

Ja tam nigdy w ameryce nie byłem co musi potwierdzać jej nieistnienie.
A te amerykańskie filmy w kinach i TV to tylko wroga propaganda.

Pozdrawiam

Data: 2018-09-20 06:48:53
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Thu, 20 Sep 2018 04:13:39 +0200, RadoslawF wrote:
[...]

Różnica między nami jest taka, że ja w Ameryce byłem. I po dużych miastach (Europejskich) jeździłem, małymi pytkami właśnie. Dzięki temu doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens - nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

Mateusz

Data: 2018-09-20 09:26:33
Autor: Akarm
Kupuję

Dzięki temu
doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens -
nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

A to aż jakiegoś doświadczenia trzeba, żeby stwierdzić kretynizm posiadania terenówki do jazdy po asfaltach? Przecież to jest oczywiste nawet dla mniej inteligentnego człowieka, nie potrzeba do tego żadnego doświadczenia! :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-09-20 07:43:28
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Thu, 20 Sep 2018 09:26:33 +0200, Akarm wrote:
[...]

Widocznie ja z tych mniej inteligentnych właśnie. Gdyby nie fakt, że jazda po dużych miastach nie jest mi obca, to byłbym w stanie uwierzyć w te bajki o "wysokich krawężnikach" :)

Mateusz

Data: 2018-09-20 06:31:16
Autor: sczygiel
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 13:38:00 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]

To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi wysokimi.

Nie jedyny.
Jedyne wlasciwe to po prostu mozliwosc rozliczenia vat-u (bo ciezarowy) i wywiezienie rodziny w pole z wszystkimi wozkami, nosidelkami, rowerami.

No i troche podciaganie swojego statusu ale to tylko niektore jednostki stosuja. Reszta kupuje terenowki, suvy coby te 23%vat i koszty paliwa zyskiwac..

Data: 2018-09-20 14:06:44
Autor: losspistolss
Kupuję
Opinia, że ten maluch jest dobry w trudnym terenie pochodzi od znajomego, który tapla się w błocie. Sam siedziałem w tym cacuszku i dla mnie było to za małe i za drogie, o ile pamiętam było to 70 tysięcy za nowe, wyposażenia i wersji nie pamiętam.

Kupuję