Data: 2018-09-19 10:12:20 | |
Autor: losspistolss | |
Kupuję | |
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.
|
|
Data: 2018-09-19 10:48:27 | |
Autor: Bolko | |
KupujÄ | |
W dniu środa, 19 września 2018 19:12:21 UTC+2 użytkownik losspi...@gmail.com napisał:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy. Nie jest. Firma kupiła te samochody ludziom którzy budowali autostradę w trudnym terenie-mokradła. Nikt nie chciał tym jeździć/może nie umieli. |
|
Data: 2018-09-19 21:35:19 | |
Autor: yabba | |
Kupuję | |
W dniu 19-09-2018 o 19:48, Bolko pisze:
W dniu środa, 19 września 2018 19:12:21 UTC+2 użytkownik losspi...@gmail.com napisał: Może mieli założone seryjne szosowe opony, które są słabe w terenie? W mojej poprzedniej firmie kupili 2 czy 3 sztuki i trzeba było dokupować komplet terenowych opon, bo seryjne opony ślizgały się w każdej kałuży. Narzekania były na mało miejsca na tylnych siedzeniach i mikroskopijny bagażnik. yabba |
|
Data: 2018-09-19 12:44:30 | |
Autor: zbigniewgotkiewicz | |
KupujÄ | |
Terenówka to przede wszystkim opony.
|
|
Data: 2018-09-19 18:42:46 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Kupuję | |
On Wed, 19 Sep 2018 10:12:20 -0700, losspistolss wrote:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy. W terenie to mnie nie dziwi. Dziwi mnie jak widzę takie błyszczące wypolerowane cacka w centrach dużych miast... Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału? Mateusz |
|
Data: 2018-09-19 11:53:52 | |
Autor: Kris | |
KupujÄ | |
W dniu środa, 19 września 2018 20:42:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
On Wed, 19 Sep 2018 10:12:20 -0700, losspistolss wrote:Po co? Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko pokonuje najczęściej |
|
Data: 2018-09-19 19:21:07 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Kupuję | |
On Wed, 19 Sep 2018 11:53:52 -0700, Kris wrote:
W dniu środa, 19 września 2018 20:42:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste losspistolss wspominał o "trudnym terenie" :) Bez blokady to z napędu 4x4 - przy terenówce - więcej problemu niż pożytku. Mateusz |
|