Kupuję

Data: 2018-09-19 10:12:20
Autor: losspistolss
Kupuję
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

Data: 2018-09-19 10:48:27
Autor: Bolko
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 19:12:21 UTC+2 użytkownik losspi...@gmail.com napisał:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

Nie jest.
Firma kupiła te samochody ludziom którzy budowali autostradę w trudnym terenie-mokradła.
Nikt nie chciał tym jeździć/może nie umieli.

Data: 2018-09-19 21:35:19
Autor: yabba
Kupuję
W dniu 19-09-2018 o 19:48, Bolko pisze:
[...]

Może mieli założone seryjne szosowe opony, które są słabe w terenie?

W mojej poprzedniej firmie kupili 2 czy 3 sztuki i trzeba było dokupować komplet terenowych opon, bo seryjne opony ślizgały się w każdej kałuży.

Narzekania były na mało miejsca na tylnych siedzeniach i mikroskopijny bagażnik.

yabba

Data: 2018-09-19 12:44:30
Autor: zbigniewgotkiewicz
Kupuję
Terenówka to przede wszystkim opony.

Data: 2018-09-19 18:42:46
Autor: Mateusz Viste
Kupuję
On Wed, 19 Sep 2018 10:12:20 -0700, losspistolss wrote:
Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

W terenie to mnie nie dziwi. Dziwi mnie jak widzę takie błyszczące wypolerowane cacka w centrach dużych miast...

Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

Mateusz

Data: 2018-09-19 11:53:52
Autor: Kris
Kupuję
W dniu środa, 19 września 2018 20:42:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]

Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

Po co?
Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko pokonuje najczęściej

Data: 2018-09-19 19:21:07
Autor: Mateusz Viste
Kupuję

napisał:
> [...]

Po co?
Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko

losspistolss wspominał o "trudnym terenie" :) Bez blokady to z napędu 4x4 - przy terenówce - więcej problemu niż pożytku.

Mateusz

Kupuję