"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 68500 sympatyków

Data: 2011-03-25 18:48:20
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 68500 sympatyków
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103251644.UTC.imigp9$j44$1tioat.net...
Absolutny rekord polskiego internetu. Żadna akcja w historii nie zgromadziła razem tylu polskich internautów.

Nie w ogoe takiego event w facebook:

"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

znowu jakiś wymysł komunistycznej SBeckiej jeszcze nie zdechłej propagandy

"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 68500 sympatyków