" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów

Data: 2011-03-28 00:01:33
Autor: Zennon
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów
Jaruś ma jednak genialną zdolność do wkurzania ludzi i organizowaniu ich przeciwko samemu sobie ;))))

Zennon

Data: 2011-03-27 20:27:58
Autor: HaMMeR
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów
On 28 Mar, 00:01, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Jaru ma jednak genialn zdolno do wkurzania ludzi i organizowaniu ich
przeciwko samemu sobie ;))))

Zennon

Przeciez i tak takich debili jak ty i biedronkowicze mial i ma
przeciwko sobie,
co slychac, widac i czuc!
Wiec nie badz taki zarozumialy, ze caly ten 'przekaz' byl skierowany
do was, nieszczesne
oglupiale, platfonsiane matoly...

Data: 2011-03-28 08:17:04
Autor: Przemysław W
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

[...]

Jesteś Hamek równie genialnym strategiem jak ten twój zidiociały, skrajnie infantylny półgłówek, od sześciu lat działający przeciwko sobie. Swój swojego zawsze pozna, he, he, he!

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-28 00:02:28
Autor: Zennon

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103272201.UTC.imoc4h$87v$1tioat.net...
Jaruś ma jednak genialną zdolność do wkurzania ludzi i organizowaniu ich przeciwko samemu sobie ;))))

Zennon

http://kontakt24.tvn.pl/artykul,kupuje-w-biedronce-jestem-ubogi,88882.html ;))))

Zennon

Data: 2011-03-27 15:08:31
Autor: Hans Kloss
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów
On 28 Mar, 00:02, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
U ytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa w
wiadomo cinews:201103272201.UTC.imoc4h$87v$1tioat.net...

> Jaru ma jednak genialn zdolno do wkurzania ludzi i organizowaniu ich
> przeciwko samemu sobie ;))))
 YesYesYes, 81 tysiecy plalfonsów przeciw jarkaczowi, co za niebywały
sukces... ;)))
Jak nazywają takie łapanie się brzytwy przez tonącego,  "ostatnie
podrygi"?
J-23

Data: 2011-03-28 01:21:40
Autor: VSS
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów
W wiadomości:f74ba457-65d3-4ec5-8b87-baab62accba1@v8g2000yqb.googlegroups.com,
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> nastukał:
 YesYesYes, 81 tysiecy plalfonsów przeciw jarkaczowi, co za niebywały
sukces... ;)))
Jak nazywają takie łapanie się brzytwy przez tonącego,  "ostatnie
podrygi"?

nie, to wysmiewanie konusa, że poszedł do najdroższego sklepu, nie umiał nawet sam zakupów zrobić, jakies brzydkie babsko mu pomagało, poszedł po bandzie jak burżuj i kupił dwa kilo cukru a potem palił głupa, że on tu kupuje bo w biedronce tylko biedota.

--
VSS

Data: 2011-03-27 23:33:14
Autor: Hans Kloss
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):
nie, to wysmiewanie konusa,

Dokładnie tak jak napisałeś, to tylko fafnasta chamska próba szydery godna
gnojków i szmaciarzy, którymi zresztą en masse są zwolennicy platfonsji.
Wydłuży ci się pyta pedrylu od nazwania Kaczyńskiego "konusem", lepszy się
albo ważniejszy poczujesz pokurwieńcu? Lecz swoje kompleksy jak umiesz  ale
nie tu tylko raczej na pl.soc.psychiatria.
J-23

--

" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 81 000 fanów