" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 83 000 fanów

Data: 2011-03-28 16:38:55
Autor: Zennon
" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 83 000 fanów
Liczba wyborczych kartek, które nie zostaną oddane na prezesa systematycznie wzrasta ;)))

Zennon

Data: 2011-03-28 16:52:05
Autor: Kondi

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103281439.UTC.imq6ia$ofp$1tioat.net...
Liczba wyborczych kartek, które nie zostaną oddane na prezesa systematycznie wzrasta ;)))

Bynajmniej - ludzie kupujący w "Biedronce" doskonale wiedzą komu podziękować za swoje zubożenie. No to  +1.

K.

" Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 83 000 fanów