"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 87 000 uczestników

Data: 2011-03-29 15:17:05
Autor: Zennon
"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 87 000 uczestników
Dynamika wzrostu spada. Do 100 000 chyba nie dociągnie. A szkoda, bo możnaby jakiś społeczny projektu ustawy o obowiązkowych badaniach psychiatrycznych dla posła Jarosława Kaczyńskiego złożyć ;)

Zennon

Data: 2011-03-29 21:04:53
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103291317.UTC.imsm54$g5t$1tioat.net...
[...]

100000 tysięcy wielbicieli obciachu i wiochy - nieźle.
AZ

"Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi" 87 000 uczestników