"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów

Data: 2011-03-23 23:17:42
Autor: Zennon
"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów
;)

Zennon

Data: 2011-03-23 15:41:05
Autor: Hans Kloss
"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów
On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
 Wśród MWzWM powstała nowa dziedzina sportu- przypierdalanie się do
wszystkiego co prezes powiedział i do wszystkiego czego nie
powiedział. Jesteście żałośni....
J-23

Data: 2011-03-24 00:17:36
Autor: Stultus
W dniu 2011-03-23 23:41, Hans Kloss pisze:
On 23 Mar, 23:17, "Zennon"<Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid>  wrote:
;)
  Wśród MWzWM powstała nowa dziedzina sportu- przypierdalanie się do
wszystkiego co prezes powiedział i do wszystkiego czego nie
powiedział. Jesteście żałośni....
J-23

Czego się spodziewałeś po "polactwie"...

S.

Data: 2011-03-24 07:37:15
Autor: cytryna
> [...]

> powiedział. Jesteście żałośni....

> J-23

Czego się spodziewałeś po "polactwie"...

Chłopcy z tego żyją, a sądząc po chamskiej zajadłości, a zarazem strachu przed zmianami jest im bardzo dobrze i panicznie boją się lustracji. To beneficjenci zdrady okrąłostołowej. Dziś problem jest w tym czy leniwi plitycznie Polacy za cenę tzw. świętego (lub pozornego) spokoju dadzą się dalej okradać, przyzwolą
na demontaż państwa, tak jak zaakceptowali rabunek mienia narodowego pod hasłem
prywatyzacji. Być albo nie być - oto jest pytanie!

Data: 2011-03-24 03:21:59
Autor: magdaverakosiorek
On Mar 23, 5:41 pm, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Wśród MWzWM powstała nowa dziedzina sportu- przypierdalanie się do
wszystkiego co prezes powiedział i do wszystkiego czego nie

Właśnie, a Pan Prezes robi już samodzielnie zakupy, niedługo zrobi
prawo jazdy i sam bez ochrony i kierowcy na te zakupy będzie jeżdził,
a za kilka lat oświadczy się posłance Szczypińskiej (jak jej adwokat
Dubieniecki nie wykończy) i skończy się wasze przypierdalanie do
Prezesa.
magdavera
PS: I będzie płacił kartą kredytową

Data: 2011-03-24 09:56:07
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
 Wśród MWzWM powstała nowa dziedzina sportu- przypierdalanie się do
wszystkiego co prezes powiedział i do wszystkiego czego nie
powiedział. Jesteście żałośni....

A jakbyśmy przypierdalali się do wszystkiego co powiedział tuskodonek i
gajowy to byśmy byli wielcy.

Data: 2011-03-24 12:08:15
Autor: Stultus
W dniu 2011-03-24 09:56, Grzegorz Z. pisze:

A jakbyśmy przypierdalali się do wszystkiego co powiedział tuskodonek i
gajowy to byśmy byli wielcy.

To w zasadzie nic by się nie zmieniło... Nie zGrzesiu jesteście tacy sami jak mohery z których się śmiejecie. Oni mają RM i Rydzyka, Wy GW i Michnika.

S.

Data: 2011-03-24 12:35:53
Autor: Grzegorz Z.
Stultus napisał:

[...]

Co to znaczy "zGrzesiu" ?

Data: 2011-03-24 12:57:34
Autor: Stultus
W dniu 2011-03-24 12:35, Grzegorz Z. pisze:
Stultus napisał:

[...]

Nie znasz swojej marki w usenecie, na którą od lat tak ciężko pracowałeś? Teraz cnotkę udajesz...

S.

Data: 2011-03-24 13:04:20
Autor: Grzegorz Z.

Stultus napisał:

[...]

Nic nie udaję. Konkretnie napisz, o co chodzi.

Data: 2011-03-24 10:45:11
Autor: wekon
"Hans Kloss"  wrote in message news:35f78ca8-6c8a-435e-9c8d-69435c863148h38g2000yqn.googlegroups.com...

On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
Wśród MWzWM powstała nowa dziedzina sportu- przypierdalanie się do
wszystkiego co prezes powiedział i do wszystkiego czego nie
powiedział. Jesteście żałośni....
J-23

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ale są i dobre strony, intensywność skomlenia tych kundli jest wprost proporcjonalna do skuteczności prezia

wekon

Data: 2011-03-24 16:02:07
Autor: cirrus
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d8b12a7$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
"Hans Kloss"  wrote in message news:35f78ca8-6c8a-435e-9c8d-69435c863148h38g2000yqn.googlegroups.com..
On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
[...]

Bo to skuteczność zerowa.

--
stevep

Data: 2011-03-24 17:29:26
Autor: wekon
"cirrus"  wrote in message news:imfmdp$bva$1news.vectranet.pl...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości
"Hans Kloss"  wrote in message news:35f78ca8-6c8a-435e-9c8d-69435c863148h38g2000yqn.googlegroups.com..
On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
[...]

ja wiem stefek, ja wiem, że to Cie boli.

wekon

Data: 2011-03-24 16:53:41
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-24 10:45, wekon pisze:
"Hans Kloss"  wrote in message

On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
[...]

myslisz ze powiedzenie polowie Polski bo sa menelami bo kupuja w Biedronakch, na targowiskach czy lumpach, jest skuteczne?

--
the_foe

Data: 2011-03-24 17:32:16
Autor: wekon

"Hans Kloss"  wrote in message

On 23 Mar, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
;)
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

kto powiedział menel? ja słyszałem "najbiedniejsi". następna tzw. "nadinterpretacja kontrolowana". szczekaj dalej, ktoś musi.

wekon

Data: 2011-03-24 18:41:20
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-24 17:32, wekon pisze:
kto powiedział menel? ja słyszałem "najbiedniejsi"

a jest ktos biedniejszy od menela?
Gdyby powiedzial "biedni" to ok - polowa Polski bieda stoi. Mowiac o "najbiednieszych", w takim razie , kogo prezes mial na mysli? Emeryt z 800 zl emerytury? Nie, bo sa ludzie na zasilku za 700 zl, oni tez sa bogatsi od ludzi na rencie 500 zl. Ci znowu sa bogatsi od MOPSiarzy co dostaja jakies 80-150 zl miesiecznie, Ci za to maja wiecej od bezdomnych, a Ci sa bogatsi od meneli.

--
the_foe

Data: 2011-03-24 14:55:09
Autor: wekon
"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów
"Zennon"  wrote in message news:201103232217.UTC.imdril$5ql$1tioat.net...

;)

Zennon
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

zenek juz podobno pozamiatana ta ściema, to ci od WSI

wekon

Data: 2011-03-24 16:52:39
Autor: the_foe
"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów
W dniu 2011-03-23 23:17, Zennon pisze:
;)

Zennon

a juz wygrywali wybory. Pozwolili prezesowi sie wypowiedziec i znow klapa.

--
the_foe

"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 48000 fanów