"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 51500 fanów

Data: 2011-03-24 00:09:41
Autor: jacek
"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 51500 fanów
nic nam biedaki bez przyszlosci nie pozostaje jak kupowac te plastikowe oślizgłe pseudowędliny za 10 zł kg w biedronce. To gowno czyli margarynę której normalny czlowiek psu by nie dał bo to syf produkowany z najtanszych olejów przerabianych chemicznie tak, ze nawet obudowy wagi rozpuszcza, co widzialem u producenta Ramy na Ślasku. Masla w biedronce mają kilka kostek ukrytych gdzies bo tam nikt tego rarytasu nie kupuje.
Kupujcie kupujcie te smieci, bo dzieki naszym sprzedajnym glupim wladcom nie jest i nie będzie was na nic innego stać.
Do Almy nie wchodzcie bo dostaniecie zawału patrzac na szynkę za 49 złotych czy kielbase za 35, ktora jest z miesa a nie z trocin sojowych i innych syfów ktore kolo mięsa nie leżały. Prezes pewnie mogl to sobie podarować, ale taka jest prawda, to sklep dla biedaków jakimi w 90% zrobili nas te gnoje od Mazowieckiego poczynając. Na pochybel swołoczy

"Kupuje w Biedronce.Jestem ubogi" Facebook 51500 fanów