Kupujemy?

Data: 2009-03-30 15:44:07
Autor: Jan Werbiński
Kupujemy?
To jak? Kupujemy na chwilkę licząc na odbicie od wsparcia kanału?
Dziś, czy jutro?
;-)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-30 21:55:06
Autor: msz
Kupujemy?
Dnia 30-03-2009 o 15:44:07 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

To jak? Kupujemy na chwilkę licząc na odbicie od wsparcia kanału?
Dziś, czy jutro?

a nie lepiej jak juz odbije?

Data: 2009-03-31 08:55:59
Autor: Flyte
Kupujemy?
Witam,

Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim. Poczekam aż coś drgnie w 2. strone.

Flyte.

Data: 2009-03-31 09:20:23
Autor: Jan Werbiński
Kupujemy?
Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:4e8f.000000d1.49d1be7fnewsgate.onet.pl...
Witam,

Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim. Poczekam aż coś drgnie w 2.
strone.

A ja zrobiłem małe zakupy wczoraj przed 16. KGHM, PEKAO i PKOBP.
Wydawało mi się, że doszły do dolnej części kanału wzrostowego i zaczęły się lekko odbijać w górę.
:-)

Data: 2009-03-31 21:40:28
Autor: msz
Kupujemy?
kiedys zawsze pierwszy schylalem sie po mydlo. do czasu ;)

Data: 2009-03-31 21:43:51
Autor: Jan Werbiński
Kupujemy?
Użytkownik "msz" <CIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.urn8xqd53ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
kiedys zawsze pierwszy schylalem sie po mydlo. do czasu ;)

W sumie to dzień był udany, gdybym nie próbował łapać noży upapranych mięsem Dudy. :-P

Data: 2009-03-31 22:00:35
Autor: msz
Kupujemy?
Dnia 31-03-2009 o 21:43:51 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

W sumie to dzień był udany, gdybym nie próbował łapać noży upapranych  mięsem Dudy.

czasem pod prysznicem sami hetero, ze tak powiem...

Kupujemy?