Kur.. Diesel 4,37

Data: 2010-05-04 18:00:44
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37
Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile kapeluszowe w Leroy Merlin na wyjkończenie i zaadaptowanie na biuro mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić, a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem ko0sztorys, po 15 marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapita;lizmem jebanym, gdzioe ta stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
Komuno wróć!!! Ale sprzed stanu wojennego!

W pizdu, Polacy nie mają jajec, tak jak Grecy...

boukun

Data: 2010-05-04 10:12:29
Autor: J-23
Kur.. Diesel 4,37
On 4 Maj, 18:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Za trumny, i wystawne pogrzeby trzeba zaplacic, "czarnym" tez niemalo.
Czarter samolotow z LOT-u nie jest tani. Na wybory pojdzie niezla
sumka, a pozniej dla poszczegolnych partii politycznych. Docelowo:
zabrac trza kasiore na pomoc dla Grecji... i tak bez konca

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 19:15:34
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8a20868b-128d-4f55-ab3d-b013ca690372k29g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Otóż to!!!

boukun

Data: 2010-05-04 10:24:47
Autor: Pistacjusz
Kur.. Diesel 4,37
[...]

Donald obiecał benzynę za min 5 zł i dotrzymuje.

Data: 2010-05-04 18:09:36
Autor: Piotr
Kur.. Diesel 4,37
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpgfj$adh$1mx1.internetia.pl...

[...]

A ubezpieczenie juz płacisz i podatki, ciotuniu? Bo jeszcze oprócz tych na górze, to mamy całą mase takich weszek jak ty, ktore ssają od spodu, ten postaw sukna czerwonego...
A teraz demo psychopatii, dawaj ciotuniu:

Data: 2010-05-04 18:14:00
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrpgs1$ndu$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpgfj$adh$1mx1.internetia.pl...

Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile kapeluszowe w Leroy Merlin na wykończenie i zaadaptowanie na biuro mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić, a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem kosztorys, po 15 marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapitalizmem jebanym, gdzie ta stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-05-04 23:02:13
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l40smcemmcom.1alc63324cil0$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 4 May 2010 18:14:00 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dobra ciotunia, daj jeszcze raz głos:

Data: 2010-05-05 12:12:59
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrr4e2$f8k$1speranza.aioe.org...
Dnia Tue, 4 May 2010 23:02:13 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Świetnie, ciotuniu! :-)
I jeszcze raz, byle glośno:

Data: 2010-05-05 09:30:06
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze

raff, razor, neko, cytryna, awe, hans, cytryna, azot  - miejsce takich
smieci jest w koszu hostorii.

biorac pod uwage ich zachowania na psp niczym nie roznia sie od tych
ktorzy w katyniu zabijali Polakow strzalem w tyl glowy. po prostu pis-owska dzicz.

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 02:42:16
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:r262u5lqt1o0dcfcgruqkshdvt6b4s7bu34ax.com...

[...]

Henek, tobie z tej rozpaczy wyraznie zaczyna cos odpierdalac
w glowie. Jakies prochy lykasz matole ?

Data: 2010-05-05 09:59:33
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze
On Wed, 5 May 2010 02:42:16 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]
>po prostu pis-owska dzicz.

Henek, tobie z tej rozpaczy wyraznie zaczyna cos odpierdalac

 ooops, przepraszam. zapomnialem o tobie. juz dopisalem.

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 03:04:20
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:2992u517e4p702scb0ia8fuojkjatgaaip4ax.com...
> [...]

w glowie. Jakies prochy lykasz matole ?

ooops, przepraszam. zapomnialem o tobie. juz dopisalem.

kf ci sie henek rozwiazal pod szyja ? Lecz glowe, nie upieraj sie bo
masz te same objawy jak cyc komunista.

Data: 2010-05-05 10:02:57
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze II

raff, razor, neko, awe, hans, cytryna, azot, tomy.

Data: 2010-05-05 03:10:12
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze II

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:de92u59tlf16a4ons8sehge3rpgbsnmbdf4ax.com...

raff, razor, neko, awe, hans, cytryna, azot, tomy.

biorac pod uwage ich zachowania na psp niczym nie roznia sie
od tych ktorzy w katyniu zabijali Polakow strzalem w tyl glowy.
po prostu pis-owska dzicz.

henek co jest z tym twoim kf ktorym nie tak dawano straszyles ?
Z ciebie henek to taka stara dewotka jak cirrus, rano musisz
sobie pomialczec, zeby zwatpienie nie bilo cie przez reszte
dnia po tym pustym lbie.

Data: 2010-05-04 18:15:01
Autor: the_foe
Kur.. Diesel 4,37
W dniu 2010-05-04 18:00, boukun pisze:
[...]

tzreba wrocic do pomyslu silnikow turbinowych, ktore spalaja kazde paliwo, nawet ze smieci:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/paliwo-z-plastikowych-butelek,737843

--
the_foe

Data: 2010-05-04 18:21:30
Autor: awe
Kur.. Diesel 4,37

[...]

-- -- -- -- -
dobrze ci boukun tak wychodza rzOndy Placicformy?
awe

Data: 2010-05-04 19:07:14
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrphgl$p6a$1news.onet.pl...

[...]

Mnie, jak mnie, ale jak mi gorzej będzie, to nikomu innemu się nie polepszy...

boukun

Data: 2010-05-04 19:09:02
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrpgtu$if$1speranza.aioe.org...
[...]

Przeciez to oczywiste.

Po zdewaluowaniu PLN z 3 do ponad 4 za 1 EUR w 2008 zamiast wprowadzic walute EUR w 2009 nie moze byc po roku inaczej.

Dopoki byly zasoby zakupione po 3 PLN za 1 EUR, to w 2009 bylo prawie tak samo jak w 2008 a teraz poszlo do gory nie tylko paliwo i energia, ale takze komputery RTV, AGD, jedzenie, samochody itd.

Gdyby tacy idioci jak ty, rzydowscy doradcy PiSu  nie byli przeciwko walucie EUR w Polsce mielibysmy ta walute w 2009 ze Slowacja i ropa (ON) kosztowala by teraz tak jak obecnie i tak jak w Hiszpanii 1,15 EUR/litr tyle tylko ze pensje mielibysmy przeliczone po 3 PLN a nie po 4 PLN, czyli o 1/4 wieksze.

Nauczyciel kontraktowy obecnie 2280 PLN brutto, czyli okolo 1600 PLN netto nie mialby 400 EUR jak ma obecnie miesiecznej pensji do reki ale 530 EUR.

Debil Kaczynski tego nie zrozumie.
A ty dasz rade boukun?

Ale to euro od lipca zeszłego roku mniej więcej tak samo stoi, 3,88-3,92!
Abstrahując od euro, płacimy i zarabiamy w kraju cały czas w złotówkach, a
meble, paliwo, profile budowlane i wszystko co możliwe idzie od roku rapidalnie
w górę...
Chuj z twoim euro. Ale nie ma i nie będzie i jak by nawet było, to by nas rznęli
równo...

boukun

Data: 2010-05-04 10:21:19
Autor: J-23
Kur.. Diesel 4,37
On 4 Maj, 19:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl> napisał w wiadomościnews:hrpgtu$if$1speranza.aioe.org...

> [...]

w górę...
Chuj z twoim euro. Ale nie ma i nie będzie i jak by nawet było, to by nas rznęli

Z euro jeszcze bardziej beda nas robic w bambuko. Bo ceny w euro
europejskie, a zarobki wschodnio-europejskie, czyli zlote w
przeliczeniu na euro. Przykladowo cena paczki masla = 3euro, chleb 1kg
= euro. Zarobki miesiecznie circa 1500zl w przeliczniu na euro circa
350.

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 10:48:02
Autor: J-23
Kur.. Diesel 4,37
On 4 Maj, 19:28, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Z euro jeszcze bardziej beda nas robic w bambuko.

Pensje powinny byc teraz duzo wyzsze.

powinny byc, i co? jak chcesz to sobie plac wiecej

A tak jak wy rzydowskie i goimskie stare komuchy Urbanopodobne robiliscie
nas w bambuko i robicie, to juz chyba zaden inny rezim nie bedzie.

jak chodzi o mnie, to mozesz zarabiac jeszcze mniej. dymam belfrow

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 19:26:37
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:74bdd61d-fe6c-4d3e-9d76-ba0ec466f233r11g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

przeliczeniu na euro. Przykladowo cena paczki masla = 3euro, chleb 1kg
= euro. Zarobki miesiecznie circa 1500zl w przeliczniu na euro circa

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wiem jak to było dokładnie po wprowadzeniu euro w Niemczech, prawie wszystko poszło nagle o 75% w górę, po uwzględnieniu kursu Euro-Kurs : 1.95583 do DM.

boukun

Data: 2010-05-04 19:14:46
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrpkh8$7e8$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpkfm$b7c$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co tu wiele z glupim gadac
Poziom masz jak Kaczynski i PiS
Tfu!

Idź w pizdu, bo już mnie wkurwiasz z tym twoim wywodem o euro. Produkt krajowy w większosći jest produkowany w kraju, a także ten sprowadzany z zagranicy, nie ma podstaw być coraz to droższzy, przy stale tym samym kursie złotówki...

boukun

Data: 2010-05-04 10:22:50
Autor: J-23
Kur.. Diesel 4,37
On 4 Maj, 19:17, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hrpkqe$fj8$1mx1.internetia.pl...

> Idź w pizdu, bo już mnie wkurwiasz z tym twoim wywodem o euro. Produkt
> krajowy w większosći jest produkowany w kraju,

W szczegolnosci Olej Napedowy o ktory tu piszczysz?

A widziales nauczyciela kontraktowego po kilkuletnim stazu w Grecji, ktory
zarabia 400 EUR na miesiac na reke?
BO JA NIE!

Widzialem takiego, juz szuka pracy. Ostatnio czyscil buty turysom za
0,15euro od pary butow.

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 19:22:33
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrpks8$8a1$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpkqe$fj8$1mx1.internetia.pl...
[...]

A widziałem, mój dobry kolega z Niemiec, Dimitios Manassis stale mi mówił, że w Niemczech średnie zarobki były na poziomie 800 DM, a później 400 euro, gdy tymczasem w Niemczech 3.500 DM - 2.000 euro...
I dlatego Grecy teraz wychodzą na ulicę i stale wychodzili i palili banki żydowskie...

boukun

Data: 2010-05-04 19:29:57
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrplbq$9ej$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpl91$ndh$1mx1.internetia.pl...
A widziałem, mój dobry kolega z Niemiec, Dimitios Manassis stale mi mówił, że w Niemczech
        ^^^^^^^^^
 średnie zarobki były na poziomie 800 DM, a później 400
euro, gdy tymczasem w Niemczech 3.500 DM - 2.000 euro...

Ty ile juz wypiles?

Nie piję,
w Grecji miało być oczywiście..

boukun