Kur.. Diesel 4,37

Data: 2010-05-04 18:09:36
Autor: Piotr
Kur.. Diesel 4,37
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpgfj$adh$1mx1.internetia.pl...

Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile kapeluszowe w Leroy Merlin na wyjkończenie i zaadaptowanie na biuro mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić, a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem ko0sztorys, po 15 marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapita;lizmem jebanym, gdzioe ta stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
Komuno wróć!!! Ale sprzed stanu wojennego!

W pizdu, Polacy nie mają jajec, tak jak Grecy...

A ubezpieczenie juz płacisz i podatki, ciotuniu? Bo jeszcze oprócz tych na górze, to mamy całą mase takich weszek jak ty, ktore ssają od spodu, ten postaw sukna czerwonego...
A teraz demo psychopatii, dawaj ciotuniu:

Data: 2010-05-04 18:14:00
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrpgs1$ndu$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpgfj$adh$1mx1.internetia.pl...

Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile kapeluszowe w Leroy Merlin na wykończenie i zaadaptowanie na biuro mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić, a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem kosztorys, po 15 marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapitalizmem jebanym, gdzie ta stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-05-04 23:02:13
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l40smcemmcom.1alc63324cil0$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 4 May 2010 18:14:00 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dobra ciotunia, daj jeszcze raz głos:

Data: 2010-05-05 12:12:59
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrr4e2$f8k$1speranza.aioe.org...
Dnia Tue, 4 May 2010 23:02:13 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Świetnie, ciotuniu! :-)
I jeszcze raz, byle glośno:

Data: 2010-05-05 09:30:06
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze

raff, razor, neko, cytryna, awe, hans, cytryna, azot  - miejsce takich
smieci jest w koszu hostorii.

biorac pod uwage ich zachowania na psp niczym nie roznia sie od tych
ktorzy w katyniu zabijali Polakow strzalem w tyl glowy. po prostu pis-owska dzicz.

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 02:42:16
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:r262u5lqt1o0dcfcgruqkshdvt6b4s7bu34ax.com...

[...]

Henek, tobie z tej rozpaczy wyraznie zaczyna cos odpierdalac
w glowie. Jakies prochy lykasz matole ?

Data: 2010-05-05 09:59:33
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze
On Wed, 5 May 2010 02:42:16 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]
>po prostu pis-owska dzicz.

Henek, tobie z tej rozpaczy wyraznie zaczyna cos odpierdalac

 ooops, przepraszam. zapomnialem o tobie. juz dopisalem.

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 03:04:20
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:2992u517e4p702scb0ia8fuojkjatgaaip4ax.com...
> [...]

w glowie. Jakies prochy lykasz matole ?

ooops, przepraszam. zapomnialem o tobie. juz dopisalem.

kf ci sie henek rozwiazal pod szyja ? Lecz glowe, nie upieraj sie bo
masz te same objawy jak cyc komunista.

Data: 2010-05-05 10:02:57
Autor: `heÂŽsk`
PiS-owscy ujadacze II

raff, razor, neko, awe, hans, cytryna, azot, tomy.

Data: 2010-05-05 03:10:12
Autor: Tomy
PiS-owscy ujadacze II

"`he®sk`" <.WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:de92u59tlf16a4ons8sehge3rpgbsnmbdf4ax.com...

raff, razor, neko, awe, hans, cytryna, azot, tomy.

biorac pod uwage ich zachowania na psp niczym nie roznia sie
od tych ktorzy w katyniu zabijali Polakow strzalem w tyl glowy.
po prostu pis-owska dzicz.

henek co jest z tym twoim kf ktorym nie tak dawano straszyles ?
Z ciebie henek to taka stara dewotka jak cirrus, rano musisz
sobie pomialczec, zeby zwatpienie nie bilo cie przez reszte
dnia po tym pustym lbie.

Kur.. Diesel 4,37